تیتر یک

تذکر اقراریان عضو شورای شهر تهران به زاکانی: شهردار تهران به سلطان وعده‌های بی سرانجام تبدیل شده/ سودای سیاست و حضور در انتخابات ریاست جمهوری منتج به حرف‌هایی شد که نباید فراموش کنیم / باید مراقبت کنیم که با مدیران و مسئولانی مواجه نباشیم که در ایام انتخابات وعده سرخرمن بدهند و فکر کنند جامعه فراموش می‌کند / برای پاسخگو کردن شهردار تهران با حمایت‌هایی مواجه هستیم

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

 مهدی اقراریان در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه چهارمین سوال است که در این دوره از شهردار پرسیده می شود، اظهار کرد: این شورا در پرسش از شهردار عملکرد مشخصی داشته است. ما برای پاسخگو کردن آقای زاکانی با چالش هایی مواجه هستیم که اگر لازم باشد این موانع، مشکلات و برخی حمایت ها را مطرح خواهم کرد.

 

به گزارش «انتخاب»؛ وی افزود: امروز رسانه ها ادبیاتی به کار می برند مانند سلطان وعده های بی سرانجام این ادبیات به ما ضربه خواهد زد . تبدیل شدن شهردار تهران به سلطان وعده های بی سرانجام برای ما مشکل آفرین است اما گوش شنوایی وجود نداد و زاکانی اولویت های دیگری دارد. سودای سیاست و حضور در انتخابات ریاست جمهوری منتج به حرفهایی شد که نباید فراموش کنیم. ما باید در فضای سیاسی کشور مراقبت کنیم که با مدیران و مسئولانی مواجه نباشیم که در ایام انتخابات وعده سرخرمن بدهند و فکر کنند جامعه فراموش میکند.

 

رئیس کمیته حقوقی شورا گفت: شاهد انتصابات جدیدی در شهرداری هستیم که امیدواریم درصورتی که کسانی به عنوان سرپرست منصوب می شوند حتما شرایط قانونی را داشته باشند. این سرپرستی ها در سال اخر مدیریت زاکانی خیلی طولانی نشود.

 

وی افزود: آقای صادق زاده به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری منصوب شده است. در بوستان ولایت قرار شد طرح ها به ما اعلام شود اما انتصاب صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا