تخصیص ۱۰۸ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در هندیجان

Print Friendly, PDF & Email

هشت صبح/خوزستان رییس اداره راه و شهرسازی هندیجان از تخصیص ۱۰۸ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در این شهرستان خبر داد.

امین حیات هندیجانی در گفت و گو با هشت صبح با اشاره به اختصاص ۱۰۸ قطعه زمین به متقاضیان هندیجانی اظهار کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشد، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: براساس بند “ح” تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ نیز وزارت راه و شهرسازی موظف است به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان هندیجان بیان کرد: با تلاش‌های به عمل آمده زمین برای متقاضیان حائز شرایط تامین شده و تا کنون به ۱۰۸ متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین مورد نیاز اختصاص یافته است.

حیات هندیجانی خاطرنشان کرد: متقاضیان این طرح در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا