تبیین دستاوردهای نظام موجب دلگرمی جوانان و ناامیدی دشمنان می‌شود – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته دانشجویی شورای ائتلاف به مناسبت روز دانشجو بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خدا بر شهدای دانشجو، به ویژه شهدای ۱۶ آذر که نهال آگاهی‌بخشی و نقش آفرینی دانشجویان را کاشتند و با خون خود آبیاری کردند.

واجب است در ابتدا مراتب قدردانی را از تمام دانشجویان، اساتید، اتحادیه‌های دانشجویی، انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی، گروه‌های خیریه و جهادی که با حضور فعالانه و دعوت از مسئولان و پرسش‌گری و مطالبه‌گری این سالروز را گرامی داشته‌اند، تقدیم نمائیم.

بر کسی پوشیده نیست که باید از تمام مسئولان محترم نظام، رؤسای محترم قوای سه‌گانه، اعضای محترم هیأت دولت، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که با حضور خود در دانشگاه‌ها و پاسخ به شبهات، سوالات و دغدغه‌های دانشجویان قوت بخش این مسیر تبیین و آگاهی بخشی بودند نیز، تقدیر و تشکر نمائیم.

تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تواند موجب دلگرمی جوانان و دانشجویان و ناامیدی دشمنان و خنثی سازی حیله‌های آنان شود.

بدون شک پاسخ به پرسش‌های دانشجویان، حضور بی‌واسطه مسئولان در صحن دانشگاه و ایجاد فضای پرنشاط دانشجویی از ثمرات مهم انقلاب اسلامی ایران “در عصر گام دوم” است.

مجدد ضمن گرامی‌داشت این روز از تمامی مسئولان محترم نظام و جریان‌های دانشجویی خواهشمندیم با عنایت به فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با ایجاد فضای پرنشاط انتخاباتی و مشارکت پرشور در انتخابات با حضور خود در دانشگاه‌ها و برگزاری مراسم‌های دانشجویی نسبت به هرچه پرشورتر برگزار شدن انتخابات اهتمام ورزند.

والسلام علیکم

کمیته دانشجویی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا