تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی ریشه اصلی ناامنی های اخیر است

Print Friendly, PDF & Email

معاون قضائی دادگستری خراسان رضوی:

تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی ریشه اصلی ناامنی های اخیر است

تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی ریشه اصلی ناامنی های اخیر است

تربت حیدریه ـ معاون قضائی دادگستری خراسان رضوی گفت: ریشه اصلی اغتشاشات و ناامنی های اخیر در تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی یا شبکه‌های ماهواره‌ای است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود فروتنی ظهر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری تربت‌حیدریه اظهار کرد: ریشه اصلی اغتشاشات و ناامنی‌های اخیر در تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی یا شبکه‌های ماهواره‌ای است که تلاش داشتند اینگونه القا کنند نظام اسلامی از ابتدای تشکیل تاکنون هیچ خدمت درخشانی در هیچ عرصه‌ای برای مردم نداشته‌است.

معاون قضائی دادگستری خراسان رضوی گفت: آشوب‌های اخیر و حضور برخی جوانان در این میدان، حاوی یک پیام مهم است که متأسفانه در تشخیص خدمات حکومت اسلامی دچار کوررنگی بوده و لذا نتوانستند سره از ناسره را به خوبی تشخیص بدهند.

وی گفت: البته بخشی از این مشکلات نیز بدان خاطر بود که مردم از خدماتی که نظام اسلامی برایشان انجام داده‌اند، بی‌خبر بودند.

حجت الاسلام فروتنی با بیان اینکه شایسته است مسئولان در هر رده خدمات خود را صادقانه به مردم معرفی کنند، افزود: متأسفانه گاه شاهد بوده‌ایم که برخی مسئولان به خصوص در فضاهای انتخاباتی، خدمات یکدیگر را زیر سوال برده و لذا مردم را نامید و بدتر اینکه همین اظهارات، مبنای تشخیص شهروندان شده‌است.

هیج ناامنی در تربت حیدریه مشاهده نشد

در ادامه علی اکبر کی پور، فرماندار تربت‌حیدریه نیز اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های مهم این شهرستان همدلی مردم با مسئولان و نیز همکاری دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات شهروندان است.

فرماندار تربت حیدریه افزود: گواه این ادعا همین اغتشاشات اخیر و این بدان معناست در حالی که در بسیاری شهرها شاهد ناآرامی بودیم، اما در این خطه هیچ رد و نشانی از آشوب و ناامنی مشاهده نشد.

قضاوت بسیار سخت و دشوار است

حجت الاسلام سید محمد معلمی، امام جمعه تربت‌حیدریه نیز با بیان اینکه کار قضاوت بسیار سخت و دشوار است، اظهار کرد: یکی از وظایف قوه قضائیه پیشگیری از وقوع جرم است تا در نتیجه آن شاهد کاهش مراجعات مردم به محاکم قضائی باشیم.

امام جمعه تربت حیدریه افزود: اهمیت این مسئله بدان دلیل است که کاهش مراجعات مردم ضمن کاهش هزینه‌های رسیدگی به دادرسی، افزایش سطح رضایتمندی آنها از دستگاه قضائی را نیز در بر خواهد داشت.

گفتنی است؛ در این آئین از خدمات علی رضازاده رئیس پیشین دادگستری تربت‌حیدریه تکریم و علیرضا محولاتی به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا