سیاسی

تبریک خانواده امیرعبداللهیان به عراقچی

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

خانواده شهید امیرعبداللهیان با صدور پیامی انتخاب آقای سید عباس عراقچی، به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

 

در متن این پیام آمده است :

 

« بسم الله الرحمن الرحیم

 

جناب آقای دکتر سید عباس عراقچی

 

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

 

سلام علیکم

 

با پاسداشت ایام سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) ؛ کسب رای اعتماد از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را تبریک می‌گوییم و از خداوند متعال برای جنابتان توفیقات روزافزون در مسیر اجرای سیاست‌ خارجی و اعتلای جایگاه بین‌اللملی کشورمان را مسئلت داریم.

 

اکنون که به لطف پروردگار، فرصت ارزشمند خدمت به ایرانیان عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای جنابعالی فراهم شده است، امید داریم که به عنوان رزمنده سابق دفاع مقدس و دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران تمام توان خویش را در راستای تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و عمل به سخنان امامین انقلاب به کار بسته و مسیر عزتمند شهید حسین امیرعبداللهیان جهت کسب حداکثری منافع ملی در عرصه دیپلماسی برای کشور، حمایت از جبهه مقاومت و دفاع از فلسطین مقاوم را پیگیری و استمرار بخشید.

 

همچنین بر خود واجب می‌دانیم از خدمات و زحمات مجاهدانه جناب آقای دکتر علی باقری در مدت تصدی سرپرستی وزارت امور خارجه تشکر کرده و از خداوند متعال بهروزی ایشان را مسئلت نماییم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا