ورزشی

تارتار: می‌خواهیم فصل را با خاطره خوب تمام کنیم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی ملوان بندرانزلی در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک صحبت‌های قابل توجهی داشت.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: در کنفرانس آخرین بازی هستیم. من از همه عزیزان تشکر می کنم که در این مدت خیلی همراه بودند. چالشی را در این فصل به یاد ندارم. هر چند در هفته های اخیر حالمان بسیار بد است و شرمنده هواداران هستیم. اما فردا سعی می کنیم با خاطره خوبی لیگ را تمام کنیم.

او با تمجید از آلومینیوم ادامه داد: آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و در بازی های بیرون از خانه خطرناک ظاهر شده است. در جدول همسایه هستیم ولی در این بازی برای دل هواداران بازی می کنیم و می خواهیم خاطره خوبی را به جا بگذاریم. امیدوارم بازی خوبی شود.

تارتار درباره تغییر نتایج ملوان در نیم فصل دوم عنوان کرد: الان خیلی کوتاه پاسخ می دهم. ما در کورس سهمیه بودیم و با تراکتور و سپاهان رقابت می کردیم. در بازی با پرسپولیس با اشتباه داوری شکست خوردیم و در خانه هم با اشتباهات خودمان شکست خوردیم. در همین حین فاصله بین تراکتور، سپاهان و ما ایجاد شد. تیم‌های پایین ۷،۸ امتیاز با ما فاصله داشتند. البته مصدومیت بازیکنان، زمین تمرین بد در حسن رود و … همه چیز دست به دست هم داد. طبیعی است وقتی از گرفتن سهمیه ناامید شدیم، انگیزه ها کم می شود. در یکی دو بازی اخیر واقعا بچه ها تلاش کردند ولی دستمان خالی شد و متاسفانه آخر فصل این اتفاق رخ داد. 

تارتار که سعی داشت به این سوال پاسخ کوتاهی بدهد در ادامه گفت: شما اما فکر کنید اول فصل این بحران اتفاق می افتاد و ما در نیم فصل دوم امتیاز می گرفتیم و ۴۰ امتیازی می شدیم، همه درود می فرستادند ولی از شانس ما این نتیجه نگرفتن به آخر فصل رسید. حالا امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم و بتوانیم با جایگاه خوبی فصل را تمام کنیم.

سرمربی ملوان درمورد عدم هماهنگی کافی بین بازیکنان خط دفاعی و دروازه‌بان‌ها گفت: ما فرعباسی را به عنوان مصدوم داریم. امیدواریم به بازی فردا برسیم. دفاع ها را هم براساس تیم مقابل آرایش می دهیم. مثلا اگر تیم مقابل نیروی هوایی داشته باشد، دفاع های سرزن می گذاریم و اگر بازیکن سرعتی داشته باشند از بازیکنان دیگری استفاده می کنیم. ولی این ضعف به خاطر مصدومیت گلر ما بوده است. آسیب دیدگی فرعباسی تاثیرگذار بوده. ما هم سعی کردیم آینده ملوان را بسازیم. می خواستم فردا این صحبت ها را مطرح کنم. من خودم گفتم گزینه اولم ملوان است و باید جوانان تیمم را تست کنم.

تارتار اضافه کرد: به هر حال پنجم بودیم و خطر سقوط هم احساس نمی کردیم. به هر حال پس چه زمانی باید به جوانان میدان داد. اگر قرار است من بمانم باید الان بازیکنان تیمم را محک بزنم. من قدیمی ترین مربی لیگ هستم و همه چیزی که دارم براساس تجربه به دست آمده. حالا بعضی ها می گویند می خواهد باخت هایش را توجیه کند. ما وقتی می بینیم امیدی به برد نیست از جوانان استفاده می کنیم. مثلا تراکتور از ما سه بر صفر جلو افتاده و از جوان ها استفاده می کنیم تا ببینیم برای سال آینده چه کاره هستند! 

او با اشاره به وضعیت بازیکنانش تیمش اضافه کرد: گلر ما هم مصدوم است و در بازی سپاهان به جای اینکه از گلر ذخیره ۳۰ ساله استفاده کنیم، از گلر ۲۰ ساله استفاده کردیم تا ببینیم اگر برای سال آینده تکلیف ما چیست. این ها براساس تجربه است. البته انتقاد هم می کنند که ما می‌پذیریم. ولی وقتی شما یک تیم را ارزیابی می کنید، باید مجموع بازی هایش را ارزیابی کنید. این بحران برای هر تیمی پیش می آید. متاسفانه برای ما آخر فصل پیش آمده. فقط امیدوارم فردا برنده باشیم.

آیا میلاد سرلک فصل آینده در ملوان حضور خواهد داشت؟ تارتار در پاسخ به این سوال گفت: من تمرکزم روی بازی فرداست. آخرین باری که میلاد را دیدم دو هفته پیش بود. ام آر آی دستش بود، مشکل دیسک کمر داشت و برای کار کمرش به تهران رفت. شنیدم باید جراحی بشود. این آخرین خبری است که درباره سرلک دارم.

تارتار درمورد شرایط وضعیت فوتبال استان گیلان گفت: من واقعا دلم می سوزد. این استان این همه عاشق دارد. واقعا دلم می سوزد چرا امکانات نیست. ما هر هفته جی پی اس اجاره ای داریم. نمی توانیم تهیه کنیم. این در فوتبال کشور عادی است و حتی لیگ یکی ها هم دارند. ما “گیم ردی” برای ریکاوری نداریم. یک دانه تهیه کرده ایم و بچه ها برای ریکاوری توی صف می ایستند. واقعا این ها مشکلات کوچکی نیستند. تیم ملوان کار بزرگی کرده. ما ۶۰ درصد از پول بازیکنان و کادر را داده ایم. ۶۰ درصد از ۱۲۵ میلیارد بودجه کادر و بازیکن می شود ۸۰ میلیارد. پول یک بازیکن تیم های مدعی است. ما با این شرایط اینجای جدول هستیم. منصفانه ما را نقد کنند. از نظر بودجه بین ۱۰ تیم اول نیستند.

او ادامه داد: پس بچه های ما کار بزرگی را انجام داده اند. پس انتظار از مسئولان استان و حتی مسئولان کشور هست. چون باید از بالا بخواهند. باید مردم را درک کنند. این همه سرمایه گذاری می شود. بیایند و یک درصدی را به تیم ملوان بدهند. یک زمین خوب تمرین درست کنند. چطور زمستان ورزشگاه سن سیروس ما عالی است ولی چمن حسن رود خراب است؟ برای اینکه رسیدگی نیست و توی پادگان است. همه این ها وجود دارد که آسیب درست می کند. باید نگاه بهتری باشد. امیدوارم مسئولان نگاه بهتری داشته باشند. از همه مهم تر یک استادیوم در شان و شخصیت این هوادار بسازند. واقعا این استادیوم ظرفیتش برای این هواداران خیلی کوچک و کم است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا