ورزشی

تارتار: این مساوی برای ما باخت بود

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/کرمان سرمربی گل گهر سیرجان از نتیجه تساوی برابر هوادار ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار پس از تساوی صفر بر صفر برابر هوادار در هفته ششم لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: جا دارد از هواداران تیم تشکر و عذرخواهی کنم چون از نظر من این مساوی، باخت بود. ما باید این بازی را می‌بردیم. تلاش ما برای بردن قطعاً کافی نبود. مسئولیت این نتیجه با خود من است. اگر می‌خواهیم با مدعیان بجنگیم باید در داخل خانه امتیازات کامل را بگیریم. این باخت خفیف بود و باید در ادامه این باخت را جبران کنیم.

وی افزود: ما باید سریع امتیازات را در بازی هفته آینده جمع کنیم. ضمن احترام به تیم خیبر، باید برای بردن مقابل این تیم در هفته آینده تلاش کنیم تا جبران این مساوی برای ما بشود.

تارتار گفت: باید نقاط ضعف‌مان را در تمرینات برطرف کرده و بیشتر کار کنیم تا از تک‌موقعیت‌ها استفاده کنیم. وقتی تیمی فشرده دفاع می‌کند کار برای حریفان سخت می‌شود. آماری که از هوادار دارم هر سه امتیاز خود را بیرون از خانه بدست آورده و این نشان می‌دهد کار را برای حریفان بیرون از خانه سخت می‌کند. فضاها را کم می‌کند و از تک‌موقعیت‌ها باید استفاده کنید که تیم باز شود. ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم و تنبیه شدیم. دو امتیاز باارزش را از دست دادیم.

او ادامه داد: وقتی تیمی ۱۰ نفره غیر از دروازه‌بان دفاع می‌کند فضاها کم شده و فضایی به ما نمی‌دهد. ما باید روی ضربات ایستگاهی بهت عمل می‌کردیم ه توپ ما به تیر دروازه برخورد کرد و یکی دو موقعیت شوت داشتیم. از تک‌موقعیت‌هایمان نتوانستیم استفاده کنیم. در نیمه اول هم دو سه موقعیت داشتیم اما در زدن ضربات آخر کیفیت لازم را نداشتیم. در نهایت امتیازات تقسیم شد. به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. برای بازی هفته آینده آماده شویم.

تارتار درباره اینکه چرا تیمش در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی می‌کند، گفت: یکی از دلایل آن انرژی است. یک تیم در نیمه اول انرژی بیشتری دارد که روبروی ما قرار می‌گیرد. به مرور زمان وقتی تحلیل می‌روند می‌توانیم به بازی بیشتر مسلط باشیم. یکی از دلایل، دوندگی بی‌امان تیم‌ها در نیمه اول است و باید برای این نوع بازی حریفان هم برنامه داشته باشیم که در نیمه اول هم بهتر کار کنیم.

سرمربی گل گهر سیرجان درباره ضعف این تیم در ایجاد موقعیت گل و ضربات نهایی نیز گفت: بحث ایجاد موقعیت است. یک موقع موقعیت ایجاد نمی‌کنید و باید نگران باشید یک موقع موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کنید باید تمرینات بیشتری روی گل زدن انجام دهی که باید این مسئله را برطرف کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا