استان ها

بیش از ۵۴ میلیاردتومان صرف منازل مددجویان کمیته امداداستان کرمان – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عسکری نژاد صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای رفع نیاز و توانمندی مددجویان طیف گسترده‌ای از خدمات را طراحی و متناسب با نیاز آن‌ها ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازهای اولیه خانواده‌ها است، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی به دنبال حل مشکل مسکن مددجویان است.

عسکری نژاد بیان کرد: این نهاد جهت رفع مشکل مسکن مددجویان، خدمات مشاوره و مددکاری فنی، خدمات فنی و مساعدت مالی به صورت بلاعوض و ترغیب خیران برای جهت‌دهی کمک‌ها به سمت مسکن مددجویان را فراهم کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان یادآور شد: زنان سرپرست خانوار، ایتام، سالمندان و افراد نیازمند به عنوان اقشار آسیب‌پذیر جامعه مورد توجه طرح‌ها و برنامه‌های واگذاری مسکن قرار دارند.

وی ادامه داد: این افراد علاوه بر تأمین مایحتاج زندگی، دغدغه تأمین سرپناه و مسکن برای زندگی خود را دارند و تلاش می‌شود تا با احداث سقفی از جنس مهربانی، سرپناهی مناسب برای این افراد و خانواده‌هایشان تأمین شود.

عسکری نژاد گفت: کمیته امداد استان کرمان سال گذشته با جذب بیشترین اعتبار رتبه دوم کشور را در زمینه ساخت مسکن مددجویان کسب کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان سپس اظهار کرد: ممکن است برخی مددجویان مسکن داشته باشند، اما مسکن آنها فاقد سرویس بهداشتی و دیگر ملزومات است، ازاین رو سعی می‌شود در قالب فضای جانبی یا تعمیرات مسکن مددجویی به آنها کمک شود.

عسکری نژاد خاطرنشان کرد: طی پنج ماهه سال جاری، بیش از ۵۴ میلیارد تومان برای تکمیل، خرید، ساخت و تعمیر یک هزار و۱۹۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا