بیرانوند پس از مهار پنالتی رونالدو چه گفت؟

Print Friendly, PDF & Email

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت که در بازی ایران و پرتغال، ضربه رونالدو از روی نقطه پنالتی را به خاطر مردم و هم‌تیمی‌هایش مهار کرده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در گروه سختی قرار داشت و با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال هم‌گروه بود. خیلی‌ها تصور می‌کردند که ایران نتواند در این گروه عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد اما ایران در بازی اول خود مقابل مراکش به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد و مقابل اسپانیا با یک گل شکست خورد و مقابل پرتغال به نتیجه تساوی دست یافت تا ملی‌پوشان بهترین عملکرد خود را در تاریخ رقابت‌های جام جهانی بر جای بگذارند.

علیرضا بیرانوند یکی از ستارگان تیم ملی در جام جهانی روسیه بود. او در بازی آخر ایران در جام جهانی، در تقابل با تیم پرتغال موفق شد پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کند و سهم زیادی در کسب تک امتیاز این بازی داشته باشد. بیرانوند پس از پایان این دیدار، گفت‌وگویی با خبرنگاران حاضر در استادیوم انجام داد. او گفت که ضربه رونالدو را به خاطر مردم و هم‌تیمی‌هایش مهار کرده است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در این رابطه تاکید کرد: کریستیانو رونالدو از بهترین بازیکنان دنیاست و به دنبال ششمین توپ طلای خود است. خوشحالم که این کار را انجام دادم. من پنالتی این بازیکن را برای مردم و تیمم گرفتم. بعد از پنالتی، ما بازی را در دست گرفتیم. می‌توانستیم در دو، سه موقعیت به گل برسیم. ما تمرینات خوبی داشتیم. ۱۵، ۱۶ روز قبل از آمدن به روسیه در ترکیه اردو داشتیم. من دست تک تک بچه‌ها را می‌بوسم. دست کی‌روش را می‌بوسم که این تیم را خیلی خوب جمع کرد. امیدوارم او سال‌های سال بماند و به تیم ملی ایران کمک کند. یکی از آرزوهای کی‌روش این است که تیم ملی را برای اولین بار به دور دوم ببرد. اگر اجازه دهند او می‌تواند این کار را بکند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا