ورزشی

بیرانوند، بلانکو، قلی‌زاده و مهرداد محمدی!

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ویدیوکست ایسنا از افزایش ترانسفر بازیکنان لیگ برتر ابراز رضایت کرد و از درآمد ۲.۵ میلیون دلاری سپاهان در نقل و انتقالات خبر داد.

شایعه دخالت بیرونی در پرونده بیرانوند صحت دارد؟

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، امیدوار است «دخالت عوامل بیرون از فوتبال در پرونده بیرانوند» شایعه‌ای غیر واقعی باشد.

سنگ اندازی چند باشگاه در راه پیوستن قلی‌زاده به پرسپولیس

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید با وجود سنگ‌اندازی برخی باشگاه‌ها اما پرسپولیس همچنان امیدوار به جذب قلی‌زاده است.

کارت بازی بلانکو صادر شد

پس از ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال استقلال، کارت بازی او نیز صادر شد.

پس از تلاش‌های صورت گرفته، امروز (سه‌شنبه) قرارداد گوستاوو بلانکو با استقلال ثبت و کارت بازی او صادر شد.

راه‌حل سپاهان برای ثبت قرارداد انزونزی و لیموچی

در دومین قسمت از ویدیوکست ایسنا ورزشی درباره ثبت نشدن قرارداد دو ستاره سپاهان صحبت شد که راهکار حل این مشکل، خارج کردن نام برخی از نفرات تیم به منظور خالی شدن سقف قرارداد است.

تیک‌تاک بمب نقل و انتقالاتی در پرسپولیس!

در دومین قسمت از ویدیوکست درباره لیگ برتر فوتبال به حواشی هفته دوم پرداخته شد. VAR، وضعیت نابسامان ورزشگاه‌ها و بلیت فروشی مهم‌ترین سرفصل‌های این قسمت بود. همچنین حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس و منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال مهمان این قسمت از برنامه بودند. معاون ورزشی پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت جذب علی قلی‌زاده صحبت کرد و نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره نحوه کشف تخلف باشگاه‌ها در دستورالعمل سقف بودجه توضیح داد.

پاداش مدال طلای المپیک برای ناهید کیانی/ حذف کامل موضوع تعلیق ورزش ایران

کمیته ملی المپیک اعلام کرد پاداش مدال طلا را به ناهید کیانی خواهد داد.

به گزارش ایسنا، نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد. مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک بیان کرد: سی و نهمین جلسه هیات اجرایی برگزار شد و رییس کمیته ملی المپیک گزارشی از المپیک داد. از نتایج مطلع هستید و دومین نتیجه  خوب در تاریخ المپیک را بعد از المپیک لندن به دست آوردیم. ۱۲ مدال گرفتیم و می‌توانست مدال های نقره ما به طلا تبدیل شود و تاریخ سازی کنیم. 

رفتار عجیب باشگاه استقلال در قبال مهرداد محمدی!

با وجود تکذیب فسخ قرارداد مهرداد محمدی توسط باشگاه استقلال اما نامه این فسخ قرارداد منتشر شد. حالا مدیران باشگاه استقلال باید توضیح بدهند که چرا این موضوع را کتمان کرده‌اند.

شیلی، سومین قربانی زیر ۱۷ساله‌های ایران در والیبال قهرمانی جهان

تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران با پیروزی برابر شیلی به جمع هشت تیم برتر جهان راه یافت و حریف ایتالیا شد.

مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال جهان امروز (سه‌شنبه ششم مرداد) آغاز شد. تیم ملی والیبال ایران که با کسب دو پیروزی به عنوان تیم دوم گروه B به این مرحله راه یافت از ساعت ۱۷:۳۰ امروز به مصاف شیلی رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید. (۱۴-۲۵، ۱۶-۲۵، ۱۲-۲۵)

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا