تیتر یک

بیانیه مشترک قطر، مصر و آمریکا: از اسرائیل و حماس دعوت کردیم تا در ۱۵ آگوست در دوحه یا قاهره مذاکرات را از سر بگیرند / در صورت لزوم، آماده ارائه پیشنهاد نهایی برای حل و فصل مسائل مربوط به اجرای توافقنامه هستیم / دفتر نخست‌وزیر اسرائیل: تیم مذاکره‌کننده را در ۱۵ اگوست به مکانی که توافق شده، خواهیم فرستاد

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

بیانیه مشترک قطر، مصر و آمریکا: از اسرائیل و حماس دعوت کردیم تا در ۱۵ آگوست در دوحه یا قاهره مذاکرات را از سر بگیرند / در صورت لزوم، آماده ارائه پیشنهاد نهایی برای حل و فصل مسائل مربوط به اجرای توافقنامه هستیم / دفتر نخست‌وزیر اسرائیل: تیم مذاکره‌کننده را در ۱۵ اگوست به مکانی که توافق شده، خواهیم فرستادقطر، مصر و آمریکا در بیانیه ای مشترک از اسرائیل و حماس دعوت کردند که مذاکرات آتش بس در غزه را از سر بگیرد.

 

به گزارش «انتخاب»؛ در این بیانیه آمده است که ما از اسرائیل و حماس دعوت کردیم تا در ۱۵ آگوست در دوحه یا قاهره مذاکرات را از سر بگیرند .

 

این بیانیه می افزاید: به عنوان میانجی‌ها، در صورت لزوم، آماده ارائه پیشنهاد نهایی برای حل و فصل مسائل مربوط به اجرای توافقنامه هستیم.

 

در پاسخ به این بیانیه دفتر نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد: ما تیم مذاکره‌کننده را در ۱۵ اگوست به مکانی که توافق شده است، خواهیم فرستاد تا شرایط و چارچوب توافق را تعیین کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا