سیاسی

به مردم قول می‌دهم که چهار سال در مجلس باشم – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

«امیرحسین ثابتی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که سعید جلیلی را در جریان فرایند ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری همراهی می‌کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که برخی در فضای مجازی مدعی هستند حضور یک نماینده مجلس همراه با داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری و در صورت پیروزی داوطلب مذکور، می‌تواند منجر به تضعیف جایگاه نظارتی نمایندگان شود، اظهار کرد: این یک پیش‌بینی نامشخص نسبت به آینده است؛ اگر کسی این کار را انجام دهد، حتماً باید نقد شود اما اگر این اتفاق نیفتاد، گمانه‌زنی غلط بوده است و صرفاً جنبه رسانه‌ای داشته است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص همراهی با سعید جلیلی در فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در هیچ جای قانون نیامده است که نمایندگان مجلس اجراکننده یا ناظر بر انتخابات هستند؛ لذا هیچ منع قانونی ندارد.

ثابتی تاکید کرد: نماینده مجلس، رجل سیاسی حساب می‌شود و می‌تواند آزادانه درخصوص انتخابات و افراد حرف بزند و این مساله خیلی هم سابقه دارد.

وی افزود: کسانی که امروز این حرف را می‌زنند، همان کسانی هستند که نسبت به تخلف انتخاباتی آقای ظریف در سال ۹۶ سکوت کردند؛ آقای ظریف در قامت یک وزیر دولتی که نباید این کار را می‌کرد در کنار آقای روحانی سخنرانی کرد؛ یعنی جایی که نقض صریح قانون انجام می‌شود، سکوت می‌کنند و جایی که قانون اجازه داده است، فریاد واقانون سر می‌دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به مردم قول می‌دهم که چهار سال در مجلس باشم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا