شهری

بهره برداری از ۱۹ پروژه «من شهردارم دو» در جنوب تهران – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رزم آور معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۱۹ با اشاره به اینکه ۹۸ پروژه در قالب طرح من شهردارم ۲ تعریف شده است بیان کرد: در همین راستا از ابتدای سال جاری عملیات اجرایی ۱۹ پروژه به اتمام رسیده و ۵۰ پروژه فعال و در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه اغلب پروژه‌های درخواستی از سوی شهروندان در این طرح با موضوع فنی و عمرانی است یادآور شد: بهسازی نهر و جدول خیابان آموزگار، اجرای کف پوش خیابان میثاق شمالی، بهسازی بلوار شقایق، اجرای نهر و جدول در خیابان شهید لطیفی، بهسازی آسفالت معابر محله شریعتی شمالی، اجرای عملیات روکش دستی آسفالت خیابان لقمان جنوبی، تبدیل انهار به کانیو معابر خیابان لقمان جنوبی، بهسازی و مرمت کانال اصلی بلوار شقایق، پیاده رو سازی بلوار شهید ورامینی وروکش مکانیزه آسفالت بلوار شقایق توسط این حوزه انجام شده است.

رزم آور به نصب پایه چراغ دکوراتیو بلوار میلاد، بهسازی و نصب المان میدان شقایق، تهیه و نصب دکه نگهبانی برای بوستان‌های کوشان و مهران، بازسازی آبنمای میدان بخشنده، آبرسانی رفیوژ بلوار شکوفه، بازسازی و تعویض کفپوش زمین بازی کودکان بوستان نسترن، بهسازی چاه بوستان‌های مطهری اشاره کرد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی اظهار کرد: مابقی پروژه‌ها در آستانه اجرا هستند که تا قبل از آغاز نیمه دوم سال به بهره برداری می رسند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا