اقتصادی

بهترین چمدان مسافرتی در بازار، معرفی ۸ برند درجه یک!

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

برای خرید بهترین چمدان مسافرتی قطعاً باید اطلاعات خود را تکمیل کنید تا بدانید کدام برند مناسب شرایط شما است و می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. به همین دلیل ما برترین مارک‌های جهان و ایران را که در بازار می‌توانید پیدا کنید در این مقاله معرفی کرده‌ایم اما اگر هنوز هم به دنبال فروشگاهی معتبر هستید، پس وقت آن است که سری به مجموعه دیوید جونز بزنید تا برای یک سفر رؤیایی آماده شوید.

بهترین مارک چمدان مسافرتی

برای رفتن به مسافرت، بی‌شک اولین نیاز شما، خرید بهترین چمدان مسافرتی است که هم بتواند گنجایش لوازم موردنیاز شما را داشته باشد و هم گزینه محکم و قابل‌اعتمادی باشد که سفر خوش شما را تکمیل کند. البته نمی‌توان منکر اهمیت ظاهر چمدان باشیم.

تفاوتی ندارد اهل برند و مارک هستید یا خیر. درهرصورت برای خرید یک چمدان مقاوم، جادار و البته زیبا، لازم است تا برندهای برتر را بشناسید. این برندها سال‌ها تلاش کرده‌اند و با درنظرگرفتن نکات بسیار مهم توانسته‌اند محصولی تولید کنند که همه نیاز شما را در بربگیرد. کدام برندها؟ با ما همراه شوید!

دیوید جونز

شاید بتوان ادعا کرد که در میان همه نمونه‌های موجود در بازار برند دیوید جونز بهترین برند چمدان مسافرتی است. این برند فرانسوی سال‌ها است در زمینه کیف و چمدان چرمی تخصص دارد؛ اما اکنون پا به‌ پای ترند دنیای مد، برای سلایق خاص، چمدان‌های مختلفی تولید می‌کند که مقاومت بالایی دارند. این برند توانسته با کمک بافت‌ها و طرح‌های خاص، نظر طرفداران بسیاری را در این زمینه به خود جلب کند. برای خرید این محصولات بسته به تعداد، جنس، مقاومت و طرح باید بین ۴ الی ۷ میلیون در نظر بگیرید. البته یک ست کامل آن هزینه بیشتری در بر خواهد داشت؛ اما اگر سری به فروشگاه دیوید جونز بزنید حتماً می‌توانید نمونه مناسب را پیدا کنید.

چمدان دیوید جونز

همانطور که در صفحه خرید چمدان دیوید جونز آمده است:

چمدان‌هایی که در فروشگاه آنلاین نمایندگی دیوید جونز، به عنوان یکی از بهترین مراکز چمدان تهران به فروش می‌رسند، از دو جنس آلومینیوم و پلی‌کربنات تولید می‌شوند. آلومینیوم و پلی‌کربنات دو جنس مقاوم و محکم هستند و حداقل برای چندسال کارایی خواهند داشت. این دو جنس در برابر ضربات نیز مقاومت خوبی دارند و می‌توانند وسایل داخل خود را تا حدی از ضربات بیرونی حفظ کنند. اگر کیفیت چمدان خوب نباشد امکان دارد در اثر ضربات بسیار کوچک روی بدنه چمدان تورفتگی ایجاد شود و رفته رفته آن را زشت و قدیمی کند. اگر کیفیت خوبی داشته باشدُ ظاهر خود را برای مدت طولانی حفظ خواهد کرد و این چیزی است که دیوید جونز به دنبال آن است.

دلسی

دلسی نیز از آن دست چمدان‌هایی است که در ایران طرفداران مخصوص به خود را دارد. اگر تنوع متریال برایتان اهمیت دارد، دلسی می‌تواند از نمونه‌های سبک و سافت تا چمدان‌های سخت و هارد را برایتان تأمین کند. چرخ‌های اسپینر این محصولات نیز از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند است. قیمت چمدان‌های دلسی بسته به تنوع جنس، رنگ و تعداد از حدود ۱۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

چمدان دلسی

چمدان مونزا

اگر به دنبال بهترین چمدان مسافرتی هستید که هم از قیمت خوبی برخوردار بوده و هم سبک و بادوام باشد، باید سری به محصولات برند مونزا بزنید. دلیل محبوبیت این برند، ظاهر زیبا و شیک در کنار دوام مناسب و البته سبک بودن آن است. علاوه بر این، برند مونزا هم از قفل‌های TSA بر روی چمدان بهره برده ‌است و هم محفظه‌های زیادی برای شما تدارک دیده که بتوانید محصولات خود را مرتب در چمدان قرار دهید. محصولات این برند از حدود ۲ میلیون شروع شده و با تغییر جنس و طرح و تعداد تکه‌ها، به حدود ۸ تومان نیز می‌رسد. با این حال می‌توانید برای خرید روی مجموعه دیوید جونز نیز حساب باز کنید تا از کیفیت مطمئن باشید.

چمدان سامسونت

حتماً همه شما تا به‌ حال نام سامسونت را شنیده‌اید. این برند سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه چمدان و ساک‌های مقاوم دارد و هر روز محصولات خود را نسبت به سال‌های قبل کیفیت بهتری می‌بخشد. به همین دلیل است که می‌توان نام این برند را هم جزو ۸ برند برتری دانست که در ایران می‌توانید محصولات آن را پیدا کنید. سامسونت به عنوان برترین برند از نظر مقاومت شناخته شده است و البته در کنار این مقاومت وزن بسیار سنگینی هم ندارد. قیمت چمدان‌های سامسونت بسته به نوع نیاز شما از حدود ۸ میلیون شروع شده و با توجه‌ به تنوع هزینه بیشتری نیز در بر خواهند داشت.

چمدان امریکن توریستر

در معرفی این برند محبوب جمدان چنین آمده است:

چمدان‌های امریکن توریستر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفرهای کوتاه و بلندمدت هستند. این برند آمریکایی از سال ۱۹۳۳ میلادی فعالیت می‌کند و به‌دلیل کیفیت بالا، دوام و طراحی‌های مدرن محبوبیت بسیاری کسب کرده است. چمدان‌های امریکن توریستر با مواد مقاوم و فناوری‌های نوآورانه ساخته شده‌اند و در سایزها و رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند. اگر به دنبال بهترین مارک چمدان مسافرتی هستید، چمدان‌های امریکن توریستر می‌توانند گزینۀ ایده‌آلی برای شما باشند.

چمدان رونکاتو

می‌توانید برای مسافرت رفتن، مهاجرت یا یک سفر کاری دو روزه روی محصولات برند رونکاتو هم حساب کنید. این برند ایتالیایی به دلیل وزن فوق ‌سبکی که دارد یکی از محصولات پرطرفدار در کل جهان شناخته شده است و نام آن در لیست بهترین چمدان‌های مسافرتی می‌درخشد؛ البته اینکه در برابر ضربه و خش مقاوم است، قفل امنیتی دارد، برای خرید نیاز به صرف هزینه بالا نیست و ترکیبی بی‌نظیر از کارایی و زیبایی است از مزایای آن به شمار می‌رود. برای خرید می‌توانید از ۱ میلیون تومان و برای کودک خود شروع کنید و یا هزینه بیشتری برای ست‌های موجود بپردازید.

چمدان نیلپر

اگر ایرانی پسند هستید و دلتان می‌خواهد با بهترین مارک چمدان مسافرتی ایرانی در سفرهایتان خودی نشان دهید باید از نیلپر و محصولاتش بازدید کنید. البته این برند نزدیک به سی سال سابقه تولید دارد و در تولید از متریال با کیفیت استفاده می‎‌کند. نیلپر اندازه‌های مختلفی برای نیازهای متفاوت داشته و از نظر چرخ، قفل، کیفیت و تنوع با محصولات خارجی رقابت می‌کند و می‌تواند گزینه بسیار محبوبی برای شما محسوب شود. شاید خرید یک چمدان بزرگ حدود ۶ میلیون یا ست سه‌ تکه با ۱۲ میلیون بتواند گزینه مناسب شما برای خرید محسوب شود.

چمدان نیلپر

چمدان آی تی

یک چمدان مدرن که از نام آن می‌توانید حدس بزنید تا چه اندازه با شرایط و ویژگی‌های روز دنیا همراه است. وزن سبک و البته طراحی مدرن آن دل افراد بسیاری را برده است و توانسته پای سفر آنان باشد. ظاهر بسیار به روز این چمدان‌ها در کنار متریال بسیار مقاومی که دارند گزینه‌ای عالی برای بیزینس‌من‌هایی است که برای سفر خود به دنبال جلب توجه هستند!

شما کدام را پسندیدید؟

یک خرید برد، برد یعنی بتوانید محصولی را انتخاب کنید که درست مطابق نیاز شما تولید شده و همه شرایط شما را در نظر گرفته باشد. کافی است بدانید چه ویژگی‌هایی مدنظرتان است، چقدر قرار است هزینه کنید و از کجا می‌توانید مطمئن شوید که چمدانی با کیفیت عالی تهیه کرده‌اید.

بهترین چمدان مسافرتی که تا به‌ حال تهیه کرده‌اید را می‌توانید از فروشگاه‌های مجموعه دیوید جونز و البته به صورت آنلاین خریداری کنید. نگران کیفیت نباشید، حتی به صورت آنلاین هم شما برنده‌اید و کیفیت و اصالت را یک جا خریداری کرده‌اید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا