اقتصادی

بهترین پارک‌های آبی دبی؛ رتبه بندی براساس نظرات کاربران

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

شهر توریستی و لوکس دبی، با جاذبه‌های تفریحی و دیدنی فراوان از گردشگران میزبانی می‌کند. در این میان، گذران ساعاتی شاد و هیجان‌انگیز در بهترین پارک‌ آبی دبی، همان چیزی است که اکثر گردشگران به‌دنبال آن هستند. برای پاسخ به این سوال که بهترین پارک ابی دبی کدام است، گزینه‌های متعددی پیش‌رویتان قرار دارد که می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی و الویت‌هایتان، دست به انتخاب بزنید. بدون شک، در شهر دبی که اطراف آن را بیابان‌های وسیع احاطه کرده است و در بیشتر ماه‌های سال آب‌وهوای گرمی دارد؛ تفریح در بهترین پارک‌ های آبی دبی، می‌تواند به هیجان‌انگیزترین خاطره سفرتان تبدیل شود. پیشنهاد می‌شود در تهیه لیست گردشگری و تفریحی خود در سفر به دبی، جایی را به گشت‌وگذار در بهترین پارک آبی دنیا که در ادامه معرفی خواهد شد، اختصاص دهید، با ما همراه باشید تا بهترین پارک‌های آبی دبی و امارات را باهم بررسی کنیم.

تجربه هیجان و سرعت در بهترین پارک‌ آبی دبی

لیست بهترین پارک‌ آبی دبی

برای انتخاب بهترین پارک‌ آبی دبی، گزینه‌های متعددی وجود دارد که تمام آن‌ها در فضایی وسیع، به‌روزترین و هیجان‌انگیزترین وسایل بازی را در دل خود جای داده‌اند. برخی از این مجموعه‌های آبی مانند پارک آبی آتلانتیس دبی، پارک وایلد وادی و … بسیار لوکس و مجهز هستند و برخی دیگر با امکانات تفریحی در سطح معمولی، فرصت بازی‌های آبی را فراهم کرده‌اند. از آنجایی که برای گذران تعطیلات در دبی به برنامه‌ریزی زمانی و صرف هزینه قابل‌توجهی نیاز است، بهتر است فرصت را غنیمت شمارید و یکی از بهترین و جذاب‌ترین پارک‌های آبی را برای افزایش آدرنالین خونتان انتخاب کنید. برای کمک به شما در رزرو بلیط پارک های آبی دبی، به نظر کاربران و گردشگران مراجعه کردیم که نظرات مثبتی درباره این مجموعه‌های آبی داشتند:

پارک آبی آتلانتیس دبی؛ وسیع، لوکس و مجهز

پارک آبی آتلانتیس دبی

در جزیره پالم دبی و در دل لوکس‌ترین هتل ۵ستاره این شهر، یک مجموعه آبی بی‌نظیر و وسیع به‌نام آتلانتیس قرار دارد. این مکان تفریحی درواقع بهترین پارک آبی دنیا به‌شمار می‌رود که فرصت بازی در بین سرسره‌های آبی مرتفع، استخرهای موج، ترن‌های هوایی و تماشای دنیای زیرآب را در اختیارتان قرار می‌دهد. چندین نوع سرسره مختلف در پارک آبی آتلانتیس دبی وجود دارد که با سوار شدن آن‌ها، متوجه تنوع وسایل بازی این مجموعه خواهید شد. توجه داشته باشید که افراد با قد کمتر از ۱۲۰ سانتی‌متر نمی‌توانند سوار سرسره‌های بزرگسال پارک آتلانتیس شوند؛ چراکه عمق زیاد استخرهای پایین سرسره‌ها، احتمال غرق شدن آن‌ها را بالا می‌برد.

درکنار تجربه هیجان و سرعت در بین وسایل بازی این مجموعه تفریحی، می‌توانید لحظاتی را به تماشای رقص دلفین‌ها و شیرهای دریایی بنشینید که در بخش مجزایی نگهداری می‌شوند. همچنین در محوطه غواصی پارک آبی آتلانتیس، می‌توانید سیری در دنیای زیر آب داشته باشید و از تماشای انواع آبزیان رنگارنگ، کوچک و بزرگ لذت ببرید. ماجراجویی در رودخانه‌ها، تماشای گونه‌های متنوع ماهیان در آکواریوم تالار گمشده، حمام آفتاب در ساحل خصوصی آتلانتیس و محوطه ویژه بازی و شادی کودکان از دیگر بخش‌های جذاب و تفریحی این مجموعه شگفت‌انگیز محسوب می‌شود.

برای خرید بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی (Aquaventure water park) راه‌های مختلفی وجود دارد که پیشنهاد ما به شما خرید بلیط به صورت آنلاین می‌باشد، چراکه ممکن است به علت تعدد بازدیدکنندگان در برخی از روزهای سال خرید بلیط به صورت حضوری زمان زیادی از شما بگیرد و همچنین از تخفیف‌های فصلی آگاه نشوید.

پارک آبی وایلد وادی دبی

مسافرت به دبی با رفتن به بهترین پارک‌ آبی دبی، جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد شد. در این میان، بسیاری از گردشگران و کاربرانی که تجربه تفریح در پارک آبی وایلد وادی را دارند، نظرات مثبتی درباره این مجموعه ارائه کرده‌اند و برخی از آن‌ها این پارک آبی را بهترین گزینه در خاورمیانه می‌دانند. جالب است بدانید که نام پارک آبی وایلد وادی در لیست ۱۰ مجموعه برتر در دنیا، به‌چشم می‌خورد.

وایلد وادی یک مجموعه آبی روباز است که با امکانات پیشرفته خود، شرایط عالی و دمای متعادلی را برای تفریح در تمام فصول سال فراهم کرده است. در بین سرسره‌های متعدد این پارک آبی، بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره آبی جهان وجود دارد که اوج سرعت و هیجان را می‌توانید با سوار شدن آن تجربه کنید. درکنار انواع سرسره، دو استخر موج مصنوعی نیز وجود دارد که برای تفریحات گروهی و هیجان‌انگیز مناسب است. وجود یک آبشار ۱۸ متری، ساحل خصوصی، ۳ رستوران و ۲ فروشگاه امکان انجام فعالیت‌های آرامش‌بخش را نیز فراهم کرده است. در این مجموعه آبی بی‌نظیر، همه چیز برای تفریح و سرگرمی دردسترس است؛ کافی است با توجه به روحیه و علاقه‌تان انتخاب کنید که در کدام بخش‌ها حضور داشته باشید.

پارک آبی دریم لند دبی

در بین بهترین پارک‌ های آبی دبی ازنظر کاربران و مسافران، نام پارک آبی دریم لند نیز به‌چشم می‌خورد. این مجموعه آبی در مساحتی ۲۵۰ هزار مترمربع، انواع سرسره‌ها و وسایل بازی مهیج را برای گذران ساعاتی شاد و خاطره‌انگیز فراهم کرده است. ۲۵ نوع سرسره مختلف و متفاوت در پارک آبی دریم لند قرار دارد که هرکدام از آن‌ها، آدرنالین خونتان را افزایش می‌دهند.

دریم لند در بین پارک‌های آبی خاورمیانه و همچنین آسیا، جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است و در ایجاد بخش‌های تفریحی، هر نوع سلیقه و روحیه‌ای را درنظر گرفته است. اگر عاشق شنا کردن و سرخوردن از ارتفاع زیاد هستید و یا دوست ندارید هنگام گشت‌وگذار در این مجموعه خیس شوید، در هر صورت می‌توانید اوقات خوشی را سپری کنید. به‌عنوان مثال می‎توانید از خودروسواری در مسیر اتومبیل‌رانی پارک لذت ببرید و یا روی تخت‌های آفتاب، دراز بکشید و نوشیدنی تازه و خنک میل کنید.

محبوب‌ترین و پرتقاضاترین تفریحات پارک آبی دریم لند به شرح زیر است:

  •  سرسره‌های کامیکازه
  •  سرسره‌های توئیستر با طول۴۰ متر
  •  سرسره‌های بلک هول با شیب بسیار زیاد
  •  سرسره‌های توئیسنینگ دراگونز
  •  سرسره‌های رفتینگ راید
  •  مجموعه آکوا پلی که شامل محوطه اختصاصی کودکان و نوجوانان با ۱۹ بازی متنوع است.
  • رودخانه‌های آرام
  •  استخر موج
  •  استخر آب شور 
  • و…

پارک آبی یاس ابوظبی؛ متنوع‌ترین امکانات بازی با چشم‌اندازی از ساحل

پارک آبی یاس ابوظبی

یکی دیگر از بهترین پارک‌ های آبی دبی در جزیره یاس ابوظبی قرار دارد که تجربه متفاوتی از تفریحات آبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. این مجموعه در مساحت ۱۵ هکتاری، از بزرگ‌ترین و بهترین پارک آبی دبی مطابق با دیدگاه گردشگران محسوب می‌شود. سفری چندساعته، مهیج و خاطره‌انگیز، همان چیزی است که با رفتن به پارک آبی یاس ابوظبی تجربه خواهید کرد. این مجموعه آبی با ۷ قسمت مجزا و با تم‌های مختلف مشخص شده است؛ تا جایی که بسته به نوع تم، وسایل سرگرمی و بازی آن بخش نیز متفاوت می‌شود. در بررسی امتیارات خاص این مکان تفریحی می‌توان به طولانی‌ترین ترن هوایی معلم و همچنین بزرگ‌ترین سرسره آبی گروهی و ۶ نفره دنیا اشاره کرد.

درکنار وجود بیش از ۴۰ سرسره، استخرهای متعدد و تجهیزات تفریحی دیگر در بهترین پارک‌ آبی دبی، یک مسابقه هیجان‌انگیز نیز برگزار می‌شود که با دنبال کردن سرنخ‌های مختلف باید بتوانید مروارید گمشده را پیش از سایرین پیدا کنید. این بازی رقابتی سرگرم کننده، بسیار جذاب و مفرح است که پیشنهاد می‌شود در آن شرکت کنید.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید در تعطیلات پیش‌رویتان، به بهترین پارک‌ آبی دبی بروید و ساعات خوش و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید، بهتر است مجموعه‌های تایید شده از نظر کاربران را که پیش‌تر معرفی شد، به‌خاطر بسپارید. در بین مکان‌های تفریحی متنوع دبی، شاهد فعالیت بزرگ‌ترین و بهترین پارک آبی دنیا هستیم که به متنوع‌ترین وسایل بازی و به‌روزترین تجهیزات سرگرمی مجهز شده‌اند. در سفر به دبی حتما ساعاتی را به انجام تفریحات آبی مهیج و جذاب در بهترین پارک‌های آبی این مقصد توریستی اختصاص دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا