اقتصادی

بهترین مراکز خرید در استانبول که باید بشناسید؟ 

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

استانبول، یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران است که هر ساله افراد زیادی برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و فعالیت‌های تفریحی، جذب آن می‌شوند‌. این شهر علاوه بر داشتن جاذبه‌های گردشگری، بازارهای خرید لوکس و بزرگی نیز دارد که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. این شهر دیدنی در برخی از ماه‌های سال به‌قدری شلوغ می‌شود که ممکن است گردشگران برای خرید بلیط استانبول به تهران با مشکلاتی روبه‌رو شوند.

بلیط هواپیما استانبول تهران

آشنایی با بهترین مراکز خرید استانبول

استانبول فقط به خاطر جاذبه‌های گردشگری‌اش مورد توجه مردم قرار نگرفته است. بسیاری از مردم از تهران و سراسر ایران برای بازدید از مراکز خرید به این شهر سفر می‌کنند. این مراکز شامل مجتمع‌ها، پاساژها و حتی بازارهایی است که آگاهی از قیمت اجناس و نوع کالاهایشان بسیار اهمیت دارد. در این مطلب به معرفی بهترین مراکز خرید استانبول می‌پردازیم. پیشنهاد می‌کنیم پیش از تهیه بلیط استانبول به تهران و برگشت از سفر، حتما به این مراکز سری بزنید.

مرکز خرید وادی استانبول

وادی استانبول، یکی از جدیدترین مراکز خرید استانبول است که در بخش اروپایی شهر و در کنار جنگل زیبای بلگراد قرار دارد. این مرکز خرید یکی از مکان‌هایی است که پیش از تهیه بلیط استانبول به تهران باید از آن دیدن کنید.

وادی استانبول شامل یک هتل بین‌المللی پنج ستاره، بیمارستان، مرکز خرید سرپوشیده، کافه و رستوران با منظره‌ای زیبا از جنگل بلگراد است. در طراحی این مرکز خرید، به‌منظور حفظ ارتباط با طبیعت و ایجاد نور مناسب، از بزرگ‌ترین سقف شیشه‌ای اروپایی و تکنولوژی نورپردازی پیشرفته استفاده کرده‌اند. افتتاح وادی استانبول در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۷ با هدف کسب رتبه اول در مراکز خرید پربازدید استانبول و جذب برندهای پیشرو صنعت مد صورت گرفت. بسیاری از برندهای معتبر دنیا در این مرکز به‌فروش می‌رسند.

مرکز خرید کانیون

کانیون یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که به‌عنوان پیشگام مراکز خرید فضای باز شهر شناخته می‌شود. این مرکز خرید با فضای متفاوت و دسترسی آسان، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. علاوه بر برندهای لوکس، کانیون انواع فعالیت‌ها مانند سینما، تئاتر و کنسرت را نیز برگزار می‌کند.

مرکز خرید کانیون همچنین با رستوران‌های جاه‌طلبانه‌اش و غذاهای ترکی و جهانی شناخته شده است و برای جلسات کاری بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. اگر به خرید در فضای باز، گذراندن اوقات خوش یا خوردن و نوشیدن با دوستانتان علاقه‌مندید، حتما قبل از خرید بلیط استانبول به تهران از کانیون دیدن کنید.

مرکز خرید ایستینیه پارک

ایستینیه پارک (IstinyePark) یکی از لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید استانبول است که در نزدیکی منطقه تجاری Maslak و منطقه İstinye در تنگه بسفر قرار دارد. این مرکز به دو بخش تقسیم می‌شود: یک مرکز خرید سرپوشیده با صدها مغازه از برندهای پوشاک ترکی و بین‌المللی، لوازم خانگی، رستوران‌ها (عمدتا فست‌فود) و بازار سرپوشیده‌ای که ادویه‌ها و محصولات سنتی را ارائه می‌دهد، همچنین سینما با اتاق‌های IMAX 3D و امکانات دیگر.

اما بخش باز این مرکز به‌صورت یک دهکده کوچک سازماندهی شده است که هر برند ساختمان خاص خود را دارد. اینجا می‌توانید مارک‌های لوکسی مانند Chanel، Hermès، Jimmy Choo، Dior و Louis Vuitton را پیدا کنید، همچنین رستوران‌هایی از جمله Armani Café، Gigi و Masa. توصیه می‌شود که برای ناهار یا نوشیدنی به Masa بروید. حتما بعد از خرید بلیط هواپیما به مقصد استانبول، وقتی برای بازدید از این مرکز خرید در نظر بگیرید.

استانبول مال

مرکز خرید استانبول مال، یکی از بهترین مراکز خرید استانبول محسوب می‌شود که به مکانی برای خرید و سرگرمی معروف است. همچنین به‌عنوان یک مکان برای ترویج هنر و فرهنگ در استانبول شناخته می‌شود. این مرکز خرید همچنین بزرگترین پارک تفریحی سرپوشیده اروپا، MOI Park را در خود جای داده است.

این مرکز دارای یک هتل مجلل با ۳۰۰ اتاق و تمام امکانات درجه یک، به‌همراه مجتمع اداری و بلوک‌های مسکونی است. این مجموعه بیش از ۳۵۰ فروشگاه داخلی دارد که برندهای بین‌المللی و معروف ترکیه را در خود جای داده‌اند. برنامه سفرتان را طوری تنظیم کنید که پیش از رسیدن موعد بلیط استانبول به تهران، حتما از این مرکز دیدن کرده باشید.

مرمره فروم

مرمره فروم یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که در باکرکوی واقع شده است و رویدادهای باشگاه کودکان مارمارا را برگزار می‌کند. این رویدادها ویژه کودکان برگزار می‌شوند. مرمره فروم به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید استانبول شناخته می‌شود و اولین هایپرمارکت ترکیه نیز در اینجا قرار دارد.

همچنین این مرکز دارای برندهای متعددی است و یک خیابان ویژه برای کودکان نیز در آن وجود دارد. اگر بلیط استانبول به تهران را پیش از شروع سفرتان تهیه کنید، به‌سادگی می‌توانید برای هر ساعت از زمانتان بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشید و بازدید از این مراکز خرید را هم در برنامه خود بگنجانید.

پاساژ پالادیوم استانبول

پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول است، با طراحی منحصر به فرد و معماری مدرن که جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. توپ شیشه‌ای بزرگ در ورودی این مرکز جذابیت خاصی برای آن ایجاد کرده است.

با بیش از ۲۰۰ فروشگاه، اینجا مکانی است که می‌توانید هرآنچه که می‌خواهید از مد و لوازم آرایشی و برندهای معروف مدنظرتان پیدا کنید. با تهویه مطبوع و امکانات سرگرمی، حتی در ماه‌های آگوست و سپتامبر می‌توانید یک روز لذت‌بخش را در آن سپری کنید. این مرکز دارای ۱۹ سالن سینما و رستوران‌، کافه و فعالیت‌های سرگرم‌کننده دیگر است که برای تعطیلات شما در استانبول مناسب خواهد بود.

جمع‌بندی

مراکز خرید استانبول هم نوعی جاذبه گردشگری این شهر به‌شمار می‌روند. ازجمله این مراکز خرید می‌توان به ایستینیه پارک، وادی استانبول، مرمره فروم و مرکز خرید استانبول مال اشاره کرد. این مراکز با تنوع فروشگاه‌ها، امکانات تفریحی و رستوران‌های متنوع، تجربه خرید لذت‌بخشی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند. اگر به استانبول سفر کردید، پیش از تهیه بلیط استانبول به تهران، حتما سری به برخی از این مراکز خرید بزنید و از تجربه خرید در آن‌ها لذت ببرید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا