ورزشی

بهترین افتخارات کشور در رشته ورزشی تنیس روی میز، توسط کردستانی‌ها رقم خورد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/کردستان رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: بهترین افتخارات کشور در رشته ورزشی تنیس روی میز، سال گذشته و با مربی گری از خطه کردستان رقم خورده که بسیار ارزشمند است.

مهرداد علی قارداشی امروز شنبه(اول اردیبهشت) در مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز کردستان اظهار کرد: هیات تنیس روی میز کردستان از قدیم تاکنون زحمات زیادی برای ارتقای این ورزش کشیده و پیشکسوتان بزرگ و خوشنامی همچون جمیل لطف الله نسبی در رشته تنیس دارد.

وی با تقدیر از زحمات این مربی کردستان افزود: بهترین افتخارات کشور در رشته ورزشی تنیس روی میز، سال گذشته و با مربیگری از خطه کردستان رقم خورده که بسیار ارزشمند است، مسئولان ورزش کردستان تلاش کنند، داوران بین‌المللی تنیس روی میز در استان تربیت شوند و این مهم به افتخارات استان اضافه شود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز، راه اندازی مهمانسرای این هیات در کردستان را ضروری ذکر کرد و ادامه داد: همکاری اداره کل ورزش و جوانان برای تحقق این امر لازم است.

به گفته وی، جذب حامی مالی را یکی از اقدامات مهم و موفق فدراسیون تنیس اعلام و عنوان کرد که این رویکرد در هیات تنیس روی میز کردستان هم در حال انجام است.

قارداشی، اعلام کرد که فدراسیون آمادگی دارد ۵۰ درصد هزینه های خرید میزهای تنیس را برای توسعه و ارتقای این ورزش در شهرستان‌ها تقبل کند.

آمنه غلام ویسی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه کردستان استعدادهای مطلوبی در رشته تنیس روی میز دارد و همیشه در این رشته قهرمانان موفق و چهره های ملی به کشور معرفی کرده است، اظهار کرد: امیدواریم با کمک هیات رئیسه جدید، استعدادهای بیشتری در این رشته کشف، رشد و پرورش یابند.

وی با اعلاماینکه طی سال گذشته، تجهیزات ورزشی از جمله تنیس، توپ و راکت به همه شهرستان ها و حتی باشگاه ها ارسال شده است، ادامه داد: در سال جاری نیز به صورت گسترده این تجهیزات در اختیار هیات های شهرستانی قرار خواهد گرفت.

غلام ویسی با اشاره به کمک یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریالی این اداره کل به هیات تنیس روی میز استان در سال گذشته، تصریح کرد: فروردین امسال نیز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای هیات در نظر گرفته شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا