استان ها

برگزاری کارگاه گفتمانی- مهارتی پسران نوآوین در البرز – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

حجت الاسلام محمد رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ایجاد شبکه پسران نوجوان با عنوان پسران نوآوین در شهرستان البرز خبر داد و اظهار کرد: این شبکه با حضور نوجوانان شهرستان البرز تشکیل شده است.

وی افزود: هدف از تشکیل این شبکه جمع شدن نوجوانانی است که تلاش می‌کنند در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی در راه شهید آوینی قدم بردارند.

مدیر تبلیغات اسلامی البرز اضافه کرد: این نوجوانان برای کنشگری در فضای رسانه‌ای و مجازی و روشنگری در جامعه پیرامون خود آموزش‌های متعددی را خواهند دید.

وی ادامه داد: در راستای همین آموزش‌ها کارگاه گفتمانی- مهارتی پسران نوآوین دیروز شنبه در شهرستان البرز با حضور نوجوانان عضو این شبکه برگزر شد.

رضوانی اضافه کرد: در این رویداد ۷۵ نوجوان پسر با شاخصه‌های موفقیت جبهه مقاومت در نبرد با اسرائیل و نحوه تبیین آن آشنا شدند.

وی در پایان یادآور شد: بدون شک از این دست دوره‌ها برای این شبکه خودجوش و غنی در شهرستان البرز بیشتر از قبل برگزار خواهد شد.

«نوآوین» یعنی پسران نوجوانی که می‌خواهند گام در راه شهیدآوینی بردارند. این نوجوانان با سه ویژگی بصیرت، کنشگری و اثر گذاری می‌آموزند که چطور با کارهای هنری و رسانه‌ای چونان چراغی روشنگر جامعه پیرامون خود باشند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا