اقتصادی

برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی بهداشت، ایمنی و محیط کار – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله جلیلی، رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اظهار کرد: نهمین نمایشگاه بین‌المللی بهداشت، ایمنی، محیط کار، آتش‌نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات که با همت بخش خصوصی و حضور شرکت‌های فعال در این بخش در حال برگزاری است فرصتی برای معرفی، تبادل محصولات و دستاوردها فراهم کرده است.

وی افزود: مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، افتخار دارد تا با حضور فعال در این نمایشگاه خدمات آموزشی، پژوهشی، محصولات ایمنی و بهداشت کار را به فعالان عرصه کار و تولید کشور معرفی کند.

وی، حضور مؤثر در سایر غرفه‌ها، بررسی توانمندی‌ها، مشاوره ایمنی و آشنایی با آخرین اقدامات سایر شرکت‌ها را از اهداف حضور در این نمایشگاه عنوان کرد.

رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، رسالت اصلی این مرکز را حمایت از آموزش و پژوهش شرکت‌ها و شناسایی مجموعه‌هایی فعال و پیشرو در بخش ایمنی و تجهیزات فنی عنوان کرد.

جلیلی با اشاره به حمایت‌های معنوی و اعطای مجوز پذیرش همکاری به شرکت‌های معتبر گفت: این شرکت‌ها مجاز هستند که در یک بازه زمانی یک ساله با نظارت مرکز نسبت به موضوع آموزش تخصصی کارگران و تست‌های آزمایشگاهی محصولات ایمنی به عنوان همکار فعالیت کنند.

رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی در این عرصه، ضمن اهمیت به موضوع تحقیق و پژوهش در این حوزه، امید گام‌های مؤثری جهت ارتقای موضوعات ایمنی در کشور برداشته شود.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بهداشت، ایمنی، محیط کار، آتش‌نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات طی روزهای ۱۳ تا ۱۶ مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا