برگزاری دومین رویداد استارت اپی سرمایه گذاری و سرمایه پذیری

Print Friendly, PDF & Email

مقدمه
ما قصد داریم با ایجاد زنجیره بهره وری میان صاحبین طرح‌های خلاق و سرمایه گذارن و مسئولین در شکوفایی اکوسیستم کسب و کارهای نوین و استارتاپی ایفای نقش نماییم. با نوآوری به عمل آمده در برگزاری این قبیل همایش ها و استقبال فراوان شما عزیزان از رویداد «اولین استارت‌اپ سرمایه گذاری و سرمایه پذیری» که در مردادماه همین امسال در یک فرآیند سیستمی تبادل نظر و شبکه سازی صورت گرفت. دومین رویداد استارت اپی سرمایه گذاری و سرمایه پذیری با هدف تامین مالی استارت اپ ها(کسب و کارهای نوظهور) در تاریخ چهارم آذرماه ۱۴۰۲در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما مجدداً برگزار خواهد شد. این رویداد فرصتی بی نظیر برای صاحبان کسب و کار در سراسر ایران است که بتواند طرح های خودشان را در حضور سرمایه گذارانی همچون بانک ها ، سرمایه گذاران داخلی و خاراجی نهادهای متولی ارائه نمایند.
این رویداد، ، سکویی بین المللی برای ارائه طرح های شماست تا سریع‌تر مسیر تامین مالی برای ایده های خود پیدا کنید. همین طور فرصت بی نظیری برای سرمایه گذران است که در طرح های خلاقانه سهیم شوند و رشد مالی را تجربه کنند. در این میان طرح‌ها ارسالی به دبیرخانه، بر اساس شاخص‌هایی از قبیل: صرفه اقتصادی، روزآمدی، توجیه‌پذیری، خلاقیت و نوآوری، منحصر به فرد بودن داوری می شود تا از طریق منابع خصوصی، تسهیلات بانکی و یا شراکت در طرح موجبات سرمایه گذاری و سرمایه پذیری صورت گیرد..
این رویداد برای ۳ گروه مفید است:
گروه اول؛ صاحبین ایده جهت تامین سرمایه مورد نیاز:
۱-دارای ایده ناب و جدید باشند.
۲- افرادی دارای طرح توجیه پذیرباشند.
۳- افراد حقیقی یا حقوقی که دارای طرح توجیه پذیر بعلاوه موافقت اصولی و مجوزهای فعالیت باشند(ایجادی)
۴-افراد حقیقی و حقوقی که دارای کسب و کار فعال باشند و نیاز به منابع مالی جهت توسعه داشته باشند.
۵- افراد حقیقی و حقوقی که دارای کسب و کار راکد باشند و دارای طرحی باشند که در صورت تامین مالی ،بازگشت سرمایه مناسب خواهد داشت.

گروه دوم؛ سرمایه گذاران جهت مشارکت در طرح ها
عضویت این عزیزان باید توسط شورای سیاستگذاری اتاق سرمایه گذاری بعنوان صاحب سرمایه محرز گردد.

گروه سوم مدیران و کارآفرینان
عزیزانی که می خواهند از ظرفیت ایجاد شده جهت شبکه سازی و هم افزایی در طرح ها حضور بهم رسانند.

چند نکته:
۱-افراد حقیقی و حقوقی که در راستای حل مشکل کسب و کار و یا راهنمایی و مشاوره تخصصی؛ تقاضای جلساتb2b یا ملاقات یا صاحبان سرمایه،منتورها،اساتید و مقامات دولتی را دارند. باید حتما در سایت طبق جدول تنظیم شده . درخواست ملاقات خصوصی نمایند

تسهیلات ویژه:
به برترین طرح از نظر حاضرین در این همایش « صد میلیارد ریال» تسهیلات اهدا خواهد شد.

پل های ارتباطی
www.iargroup.ir – www.startupevents.ir
021-86126552/ 09120045301 /09021284209
خیابان فاطمی،‌ بعد از وزارت کشور روبه روی خیابان دائمی پلاک ۱۵۱ طبقه دوم واحد ۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا