ورزشی

برگزاری حداقل ۶۰ درصد بازی‌های لیگ برتر در روزهای آخر هفته

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر قول برگزاری حداقل ۶۰ درصد بازی‌ها در روزهای پنج شنبه و جمعه را داد.

به گزارش ایسنا، امیر حسین روشنک در مراسم برگزاری قرعه کشی رقابت‌های لیگ بیست و چهارم در خصوص اینکه سال‌های قبل باشگاه‌ها نامه‌ای جهت تغییر ساعت بازی و تحت فشار قرار دادن سازمان لیگ اظهار کرد: طبیعتا جاهایی به واسطه یک سری مسائل، دغدغه‌هایی که از جهات مختلف داریم و من امروز در قرعه کشی رقابت‌های لیگ بیست و چهارم به همه قول می‌دهم که کمترین تغییر را نسبت به چیزی که اعلام می‌کنیم، داشته باشیم.

وی در مورد برگزاری بازی‌ها در روزهای پایان هفته گفت: ما خودمان را با لیگ‌های معتبر دنیا مقایسه کردم و تمام تلاشمان این است که نسبت به فصول قبل کیفیت کار را بالا ببریم. امیدوارم بتوانیم خودمان را به استانداردها نزدیک کنیم و من قول می‌دهم با این که کار سختی است، حداقل ۶۰ درصد بازی‌ها در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار شود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در مورد آن که در صورت صعود تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ نخبگان به دور حذفی، برنامه بازی‌ها چگونه می شود، گفت: قرعه کشی رقابت‌های آسیایی ۲۶ مرداد است و ۶ بازی آن با نیم فصل اول لیگ تقارن دارد و بعد از آن دو هفته نیم فصل دوم در دور حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است. باید برنامه ریزی کنیم  و بر اساس صعود تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا نیم فصل دوم را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا