ورزشی

برهانی: استقلال از پس ذوب‌آهن برمی‌آید/ واگذاری مالکیت اتفاق مثبتی بود

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

بازیکن پیشین استقلال واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی را «اتفاق مثبت» دانست.

به گزارش ایسنا، آرش برهانی، بازیکن پیشین استقلال قبل از بازی این تیم برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: ان‌شاءالله استقلال بتواند مثل همیشه بازی خوبی در ورزشگاه آزادی انجام دهد و ببرد. الان همه چیز دست ماست و ان‌شاءالله بازی را ببریم و به چیزی که استقلال در طول فصل استحقاقش را داشت، برسیم. تیم‌های دو مربی با دانش با هم بازی دارند و مطمئنا استقلال آنالیز خوبی داشته و می‌تواند از پس تیم خوب ذوب آهن برآید.

او در واکنش به خبر بازگشتش به آکادمی استقلال گفت: صحبت‌هایی شده اما چیزی معلوم نیست.

بازیکن پیشین استقلال درباره واگذاری مالکیت استقلال مطرح کرد: همه می‌دانند که این اتفاق مثبت است. امیدوارم اتفاقات خوبی که قرار است بیفتد باعث شود این باشگاه به شایستگی‌های خود حتی در آسیا برسد.

برهانی درباره مقطعی که در آکادمی استقلال حضور داشت گفت: من یک برنامه خیلی خوب برای آکادمی داشتم و آن سالی که در آکادمی بودم خروجی‌اش الان مشخص است و یکی دو نفر از آنها الان در استقلال حضور دارند. در سالی که باید برداشت می‌کردیم حدود ۲۵-۲۴ بازیکن از تیم‌هایمان به تیم‌های دیگر رفتند و نتوانستیم سرمایه‌ای که گذاشتیم را به سرانجام برسانیم.

او افزود: باید برنامه داشته باشند تا آکادمی بتواند استعدادها را شکوفا کرده و بتواند به تیم بزرگسالان و لیگ برتر بازیکن بدهد. ما هم تمام تلاشمان را انجام دادیم که یک آکادمی خوب داشته باشیم.

برهانی در پاسخ به این سوال که درباره حضور مجدد در آکادمی استقلال چه کسی با او صحبت کرده است؟ گفت: آقای سمیعی صحبت‌هایی کرده‌اند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا