استان ها

برنامه‌های وزیر از افتتاح طرح‌های تولیدی تانشست با فعالان اقتصادی – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، بازدید از کارخانجات نساجی بروجرد، افتتاح شرکت پلاستیک کاران زاگرس، بازدید از شرکت فولاد پاسارگاد و نشست با فعالان اقتصادی شهرستان از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر صمت به شهرستان بروجرد طی روز پنج شنبه بوده است.

افتتاح شرکت پلاستیک کاران اطلس زاگرس با حضور وزیر صمت

شرکت پلاستیک کاران اطلس زاگرس با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت افتتاح شد.

شرکت پلاستیک کارون اطلس زاگرس در زمینه تولید ظروف PET با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد و اشتغال ۱۲۰ نفر فعالیت خواهد داشت.

وزیر صنعت معدن و تجارت از شرکت فولاد پاسارگاد نوید بازدید کرد

عباس علی آبادی وزیر صمت از شرکت فولاد پاسارگاد نوید در شهرستان بروجرد بازدید کرد.

در این بازدید ابوطالب شفقت استاندار لرستان، سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، بهمن جعفری مدیر کل صنعت معدن و تجارت و دیگر مسئولان نیز حضور داشتند.

این شرکت با ظرفیت ۱۲۰ هزار تن در سال (۶۰ هزار تن مربوط به قبل توسعه و ۶۰ هزار تن مربوط به طرح توسعه) با اشتغال ۸۰ نفر (۵۵ نفر مربوط به قبل توسعه و ۲۵ نفر مربوط به بعد از توسعه) با حجم سرمایه گذاری جدید به میزان ۵۵۰ میلیارد ریال است.

این واحد تنها تولید کننده شمش فولادی در استان است، شمش در بین محصولات فولادی از اهمیت بالایی برخوردار است و در قیمت گذاری محصولات فولادی شاخص (به عنوان خط کش) است.

بازدید وزیر صنعت معدن و تجارت از کارخانجات نساجی بروجرد

وزیر صنعت معدن و تجارت از کارخانجات نساجی بروجرد بازدید کرد.

در این بازدید ابوطالب شفقت استاندار لرستان، سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، بهمن جعفری مدیر کل صمت نیز حضور داشتند.

نشست وزیر صنعت معدن و تجارت با فعالان اقتصادی استان لرستان

نشست عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت و ابوطالب شفقت استاندار استان لرستان با فعالان اقتصادی استان لرستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان بروجرد برگزار شد.

در این جلسه صاحبان صنایع مشکلات و موانع مربوط به فعالیت‌های تجاری و اقتصادی خود را با وزیر صنعت معدن و تجارت مطرح کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا