مجلس

بررسی نظام مسائل استان تهران در نشست مجمع نمایندگان با رئیس جمهور – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

پیمان فلسفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: معتقدیم اسلامشهر متناسب با جمعیت، چالش‌ها و نیازهایش می‌بایستی سهم مناسبی از بودجه ملی و منابع کلان برخوردار باشد و این مهم در نشست اخیر مجمع نمایندگان تهران با رئیس جمهور مورد تاکید قرار گرفت.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران اظهار کرد: خوشبختانه در نشست اخیر مجمع نمایندگان استان تهران با رئیس جمهور، نظام مسائل مختلف استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت که طبیعتاً کلان شهر اسلامشهر به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های استان تهران مورد توجه و تاکید قرار دارد.

فلسفی بیان داشت: مجمع نمایندگان استان تهران در طول سه ماه گذشته افزون بر ١٠ جلسه و نشست ویژه داشته اند، این جلسات در مقایسه با دو دوره قبل مجلس قابل مقایسه نیست و این نشست‌ها در راستای گره گشایی از مشکلات استان تهران خصوصاً کلان شهر اسلامشهر ادامه خواهد یافت.

این نماینده مجلس افزود: خوشبختانه به زودی دفتر مجمع نمایندگان استان تهران در اسلامشهر افتتاح خواهد شد تا حضور نمایندگان حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در شهرستان اسلامشهر به شکل نظام مند صورت بپذیرد و بنده نیز با برنامه‌ای منظم در اسلامشهر حضور خواهم یافت.

فلسفی همچنین با اشاره به اهمیت شنیده شدن و نشستن پای صحبت مردم و درک نیازها و ارائه راه حل گفت: مدیران اجرایی و دست اندرکاران شهرستانی شایسته است علاوه بر شنیدن درد و دل مردم و بررسی مشکلات و نیازهایشان، راه حل متناسب با رفع چالش‌ها و نیازها را بکار گیرند و گره گشا باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا