اقتصادی

بررسی دقیق پوکو X6 پرو شیائومی؛ همه‌فن‌حریف و اقتصادی

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

یکی از محصولات میان رده جذاب و خاصی که توسط شیائومی تولید شده، پوکو ایکس ۶ پرو نام دارد. باید گفت که این اسمارت‌فون کاربردی و جذاب یک دستگاه پرقدرت و باکیفیت بوده و یک طراحی مقاوم و اسپرت بهره می‌برد.

ویژگی‌هایی در آن وجود دارند که باعث شده هر مشتری به‌دنبال خرید آن باشد. صفحه نمایش باکیفیت، رم ۱۲ گیگابایتی، جدیدترین نوع حافظه داخلی، باتری با شارژدهی عالی و تراشه پرقدرت، از مزایای این محصول به‌حساب می‌آیند. همراه ما باشید تا در این مطلب ارزیابی دقیقی برای ویژگی‌های این محصول داشته باشیم.

Poco X6 Pro؛ میان رده قدرتمند و باارزش

بگذارید قبل‌از هرکاری آشنایی، یک معرفی اولیه برای پوکو ایکس ۶ پرو داشته باشیم. باید بگوییم که همیشه محصولات پوکو از برند شیائومی، کیفیت بالایی داشته و مشتریان را غافلگیر می‌کنند. در واقع سری ایکس محصولات پوکو را باید به‌عنوان موبایل‌های گیمینگ که قیمت مناسبی دارند بشناسیم.

این محصولات به‌علاوه قیمت خوب معمولا از طراحی مناسبی برخوردار هستند. در سری ۶ این موبایل قادر هستید انواع بازی‌های بروز و جدید را اجرا کرده و نگران تمام شدن باتری یا داغ کردن آن نباشید. با وجود نمایشگر جذاب در این دستگاه، می‌توانید فیلم‌های مختلف را با بهترین کیفیت تماشا کنید.

طراحی اسپرت و باکیفیت؛ ویژگی مهم X6 Pro

برای بررسی دقیق گوشی پوکو ایکس ۶ پرو بهتر است طراحی این موبایل را در اولین مرحله مورد ارزیابی قرار دهیم. طراحی اهمیت زیادی در یک گوشی هوشمند داشته و باعث جذب یا دفع مشتریان می‌شود. اسمارت‌فون پوکو ایکس ۶ پرو دارای یک طراحی اسپرت برای بدنه خودش است.

شیائومی برای اینکه بتواند ظاهر این محصول را بیشتر به یک دستگاه گیمینگ شبیه کند، طرح‌هایی اسپرت و خاص در آن به‌کار برده است. همچنین برای سبک‌تر شدن وزن آن نیز از پلیمر سیلیکون و پلاستیک به‌صورت ترکیبی بهره برده و مقاومت بدنه آن در برابر ضربه عالی است.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی پوکو اکس ۶ پرو

قبل‌از اینکه به فروشگاهی رفته و گوشی موبایل پوکو ایکس ۶ پرو را سفارش دهید، بهتر است ویژگی‌ها و مشخصات فنی دقیق آن را موردمطالعه قرار دهید. ارزیابی سخت‌افزارهای این موبایل به شما کمک می‌کنند که ارزش خرید آن را برای خود مشخص کنید. مشخصات این دستگاه بدین صورت هستند.

وجود نمایشگر AMOLED باکیفیت در پوکو اکس ۶ پرو

اولین و پراهمیت‌ترین ویژگی که در موبایل پوکو ایکس ۶ پرو وجود دارد، یک نمایشگر باکیفیت و جدید است. صفحه نمایش برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای بسیار مهم بوده و هرچه رزولوشن آن بیشتر باشد، قطعا تصاویر دقیق‌تری را نیز نمایش می‌دهد.

شیائومی در این محصول خود از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز بهره برده و رزولوشن آن نیز ۱۲۲۰×۲۷۱۲ پیکسل است. همچنین روشنایی آن ۱۸۰۰ نیت بوده و فناوری دالبی ویژن و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. قادر هستید به کمک این نمایشگر حدود ۶۸میلیون رنگ را به‌صورت زنده تماشا کنید.

استفاده از بهترین تراشه مدیاتک در پوکو اکس ۶ پرو

دیگر مزیتی که باید از آن به‌عنوان مهم‌ترین دلیل خرید پوکو ایکس ۶ پرو یادکرد، استفاده این دستگاه از یک تراشه جدید و پر قدرت است. اگر می‌خواهید یک اسمارت‌فون پر توان برای بازی بخرید، این محصول انتخاب خوبی برای شما است.

زیرا در آن از تراشه جدید مدیاتک Dimensity 8300 Ultra با فناوری ۴ نانومتری بهره برده‌اند. ۸ پردازشی این دستگاه قدرت بالایی برای سیگنال‌های پردازشی داشته و برای هر کاری مناسب هستند. در کنار این تراشه، شیائومی یک پردازنده گرافیکی با نام Mali-G615 به‌کار برده تا گرافیک بازی‌های سنگین را در بهترین کیفیت و رزولوشن اجرا کنید.

حافظه رم ۱۲ گیگ و سریع‌ترین فضای ذخیره‌سازی در پوکو اکس ۶ پرو

علاوه‌بر تراشه، باید میزان حافظه رم و سرعت فضای ذخیره‌سازی نیز در موبایل‌های مناسب بازی برای شما مهم باشند. این اهمیت باعث شده تا شیائومی در پوکو ایکس ۶ پرو خود از ۱۲ گیگابایت رم پر استفاده سرعت کند. البته درصورت عدم نیاز می‌توانید رم ۸ آن را نیز پیدا کنید.

حافظه ذخیره‌سازی این دستگاه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی بوده و از نوع UFS 4.0 هستند. این نوع از فضای ذخیره‌سازی داخلی جدیدترین نوع در دسته بندی خود بوده و سرعت بسیار خوبی برای انتقال داده و اجرای فایل‌ها دارد.

وجود دوربین ۳ گانه ۶۴ مگاپیکسلی در پوکو اکس ۶ پرو

پس‌از تمامی این موارد باید برویم سراغ دوربین پوکو ایکس ۶ پرو. علاوه‌بر تراشه، دوربین نیز برای کاربران اهمیت داشته و باید به کمک آن قادر به ثبت تصاویر خاص باشند. دوربین ۳ گانه این دستگاه از حسگرهای عریض، فوق عریض و ماکرو تشکیل شده است.

این حسگرها به ترتیب ۶۴، ۸ و ۲ مگاپیکسل رزولوشن داشته و می‌توانید به کمک آن‌ها فیلم‌ها را با رزولوشن ۴k ضبط کنید. دوربین سلفی این دستگاه نیز ۱۶ مگاپیکسل رزولوشن دارد که فیلمبرداری با آن تنها در کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ ۶۰ فریم قابل انجام است.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با توان شارژ ۶۷ وات در پوکو اکس ۶ پرو

برای هر موبایلی باتری عاملی مهم در تشخیص ارزش خرید به‌حساب می‌آید. با خرید پوکو ایکس ۶ پرو قادر هستید از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰میلی‌آمپر ساعت استفاده کنید. این باتری غیرقابل تعویض توسط کاربر بوده و با کمک درگاه USB-C 2.0 شارژ می‌شود.

شارژری که شیائومی در کنار این دستگاه قرار داده از نوع ۶۷ واتی بوده و قادر است در ۴۵ دقیقه باتری را از ۰ تا ۱۰۰درصد به‌طور کامل شارژ کند. اگر قابلیت شارژ بی سیم در این تلفن همراه وجود داشت می‌توانستیم آن را پرمزیت‌ترین میان رده بدانیم.

پوکو X6 Pro را از کجا بخریم؟

سوالی که وجود دارد این است که کدام فروشگاه مدل‌های پوکو ایکس ۶ پرو را با قیمت مناسب می‌فروشد؟ قطعا بهترین انتخاب برای شما فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است. دیجی‌کالا را باید بزرگ‌ترین مرکز آنلاین برای دستگاه‌های دیجیتال دانست. می‌توانید انواع رنگ‌بندی، فضای ذخیره‌سازی و حافظه رم این موبایل را با قیمتی عالی از دیجی‌کالا سفارش دهید.

جمع‌بندی

محصولی که توسط شرکت شیائومی تولید شده و مناسب بازی و کارهای سنگین است، پوکو ایکس ۶ پرو نام دارد. سری پوکو از محصولات شیائومی محصولاتی هستند که همیشه با سخت‌افزارهای قدرتمند خود نسبت به دیگر محصولات هم‌رده بهتر عمل می‌کنند.

در Poco X6 Pro شاهد وجود یک نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت با رزولوشن بالا و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز هستیم. همچنین تراشه آن مدیاتک بوده و از ۸ هسته پرقدرت پردازشی بهره می‌برد. دیجی‌کالا انواع مدل‌های این موبایل را با قیمت خوبی به شما می‌فروشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا