ورزشی

برتری والیبال نشسته ایران برابر قزاقستان در آخرین دیدار تدارکاتی

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

تیم ملی والیبال نشسته ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود که به میزبانی مشهد برگزار شد، برابر تیم قزاقستان به برتری رسید.

به گزارش ایسنا، در آستانه بازی های پارالمپیک پاریس و در جهت آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته ایران، ملی پوشان کشورمان امروز جمعه ۱۹ مرداد در آخرین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم قزاقستان رفتند و با نتیجه ۳ بر یک این تیم را شکست دادند.

این رقابت ها به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد و تیم ملی والیبال نشسته ایران طی ۶ دیدار تدارکاتی که برابر قزاقستان برگزار کرد موفق شد این تیم را سه بار با نتیجه ۳ بر صفر و ۳ بار با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

این اولین بازی تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان بود که بعد از بازی های پارااسیایی هانگژو چین برابر قزاقستان برگزار کرد.
 
صادق بیگدلی، حمیدرضا عباسی، مهدی بابادی، مجید لشگری، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، حسین گلستانی، محمد نعمتی، جمال نظری، میثم علی‌پور، میثم حاج‌بابایی، عیسی زیراهی و داوود علیپوریان ملی پوشان حاضر در این مسابقه بودند.

هدایت تیم ملی والیبال نشسته در این دیدار تدارکاتی را هادی رضایی سرمربی و امین اصغری، حسن محمدی، هادی ساجدی‌نیا وجلیل ایمری به عنوان مربیان برعهده داشتند.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان ۹ دوره در پارالمپیک حضور داشته که دستاورد آن ۷ دوره قهرمانی و دو دوره نایب قهرمانی بوده است.
 
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا