برای مشارکت و رقابت سالم در انتخابات تلاش می‌کنیم – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرنگار مهر، مالک شریعتی دبیر کل رهپویان انقلاب اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پنجشنبه (۲۵ آبان ۱۴۰۲) دبیران استانی احزاب جبهه تحول خواهان انقلاب در سخنانی گفت: طبق قانون وظیفه داریم کارهای خود را به وزارت کشور اعلام کنیم و پاسخگو باشیم ضمن آنکه کارها و هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

وی‌افزود: باید بگویم بحث‌های داخلی جبهه تحول خواهان انقلابی مطرح شده و استان‌ها نکات خود را مطرح کردند. جبهه تحول خواهان در قالب شورای ائتلاف فعالیت کرده و در انتخابات ذیل شورای ائتلاف فعالیت خواهد کرد.

شریعتی ادامه داد: از این جهت تلاش خودمان را در این مجموعه طبق روال‌های سال گذشته به دنبال وحدت خواهیم بود. تلاش ما سابقه ما و تاکید بر انسجام وحدت با حفظ سلایق بوده است و انشاالله همایش‌های انتخاباتی خواهیم داشت. ضمن آنکه تلاش ما برای مشارکت و رقابت سالم است و سعی می‌کنیم با شاخص‌های مورد تاکید رهبر انقلاب، افراد را معرفی کنیم.

این فعال سیاسی اصول گرا خاطر نشان ساخت: می‌خواهند ما را متهم به حذف دیگران کنند اما تلاش ما به این معناست که خودمان را اصلاح کرده و سعی کنیم افرادی که شایسته هستند را جذب کنیم.

وی ادامه داد: سعی‌می کنیم با شاخص‌هایی که مورد تأکید امامین انقلاب بوده افراد را انتخاب کنیم و تلاش ما این است از اشخاص صرفاً دفاع نکنیم، بلکه از شاخص‌ها دفاع می‌کنیم و شاخص‌ها را بیان کنیم.

شریعتی اذعان داشت: ما باید نمایندگان را طبق شاخص‌ها بسنجیم و ببینیم در زمینه‌ای خوب عمل کردند در چه زمینه‌ای ضعف داشتند در عین حال باید برای داشتن مجلس بهتر در آینده افرادی مطابق با شاخص‌ها را پیدا کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا