با تمام توان در حال امدادرسانی به مردم گرفتار در برف هستیم

Print Friendly, PDF & Email

امیر محمدعلیفام:

با تمام توان در حال امدادرسانی به مردم گرفتار در برف هستیم

با تمام توان در حال امدادرسانی به مردم گرفتار در برف هستیم

معاون عملیات هوانیروز ارتش از امدادرسانی به مردم گرفتار در برف اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر خلبان محمود محمدعلیفام، معاون عملیات هوانیروز ارتش با اشاره به اجرای طرح‌های مردم‌یاری ارتش با توجه به بارش‌های بی‌سابقه در سطح کشور گفت: پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان به محض ابلاغ دستورات از سلسله مراتب فرماندهی نیروی زمینی ارتش و با توجه به اعلام نیاز ستاد بحران کشور، شروع به خدمت‌رسانی بی‌سابقه‌ای به مردم استان‌های اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری کرده است‌.

معاون عملیات هوانیروز ارتش با اشاره به استقرار کارکنان ولایی هوانیروز از همان لحظات اول بارش برای امدادرسانی به مردم بیان کرد: هوانیروز ارتش در همه بحران‌ها، اولین یگانی بوده که در صحنه حاضر شده و امدادرسانی را شروع کرده است و این بار نیز با تمام توان با استعانت از خداوند متعال و در رکاب ولایت، به یاری مردم شتافته است.

معاون عملیات هوانیروز ارتش عنوان کرد: در حال حاضر با دو فروند بالگرد ۲۱۴ و دو فروند بالگرد شنوک در استان‌های اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری در حال امدادرسانی با تحویل اقلام غذایی، گرمایشی و بهداشتی به مردم شریف این استان‌ها هستیم.

امیر علیفام در پایان خاطرنشان کرد: هوانیروز همیشه قهرمان، با عمل به شعار ارتش فدای ملت همواره در جهت کمک به مردم اقدام کرده است و این بار نیز با تمام توان و تا لحظه آخر رفع بحران، در کنار مردم خواهد ماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا