باید دست از خام فروشی برداشته و به سمت اقتصاد علم پایه حرکت کنیم

Print Friendly, PDF & Email

سردار مهدی نژاد:

باید دست از خام فروشی برداشته و به سمت اقتصاد علم پایه حرکت کنیم

باید دست از خام فروشی برداشته و به سمت اقتصاد علم پایه حرکت کنیم

معاون علمی و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر می‌خواهیم خلق آینده کنیم باید دست از خام فروشی برداریم و به سمت اقتصاد علم پایه حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی نژاد معاون علمی و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح در نشست نقش رصد و تحلیل علم و فناوری در هندسه نظم جدید جهانی که صبح امروز در سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: علم و دانش موجب حرکت و پیشرفت کشور است و در قرآن کریم نیز آمده است آنهایی که علم دارند با آنهایی که علم ندارند یکسان نیستند و برای آقایی در دنیا باید علم داشت و علم و ایمان در کنار هم پیشرفت ایجاد می‌کند و جز این راه دیگری وجود ندارد.

وی ادامه داد: اگر بشر می‌دانست چه چیزی در یادگیری علم و دانش وجود دارد با خون دل و گرفتاری‌های فراوان و حتی با تحمل زحمت اینکه به زیر آب‌ها برود یا به کشورهای دوردست سفر کند به دنبال فراگیری علم و دانش می‌رفت.

سردار مهدی نژاد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه علم و فناوری در پیشرفت کشور گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر فراگیری قدرت علم تاکید دارند و آن را زیربنای اقتدار آینده ملت ایران اسلامی می‌دانند.

معاون علمی و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه اقتدار ایران باید بر اساس فرهنگ اسلامی و اقتصاد مقاومتی باشد، افزود: مهمترین پیام قدرت علم این است که ما با آن بتوانیم مشکلات کشور را برطرف کنیم. اگر می‌خواهیم خلق آینده کنیم باید دست از خام فروشی برداریم و به سمت اقتصاد علم پایه حرکت کنیم.

سردار مهدی نژاد ادامه داد: ما به دنبال تمدن نوین اسلامی هستیم پس باید با جهاد علمی زمینه ساز ایجاد این تمدن علمی و جهانی باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا