باید درباره اهداف و وابستگی‌های شارلی ابدو اطلاع رسانی کنیم

مومنی در گفتگو با مهر:

باید درباره اهداف و وابستگی‌های شارلی ابدو اطلاع رسانی کنیم

باید درباره اهداف و وابستگی‌های شارلی ابدو اطلاع رسانی کنیم

کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه نشریه فرانسوی بازوی رسانه‌ای یک جریان و تفکر خاصی در فرانسه است، گفت: ما باید در خصوص اهداف بلند مدت و وابستگی‌های این نشریه اطلاع رسانی کنیم.

میرقاسم مؤمنی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه به مرجعیت شیعه، اظهار داشت: قبلاً شاهد اهانت این نشریه به پیامبر اکرم (ص) بودیم لذا این اقدام نشریه مسبوق به سابقه است.

وی ادامه داد: این نشریه هراز چندگاهی برای ایجاد التهاب رسانه‌ای و سیاسی نسبت به موضوعات مهم و مذهبی برخی کشورها موج سواری می‌کند.

کارشناس بین الملل افزود: این نشریه بازوی رسانه‌ای یک جریان و تفکر خاصی در فرانسه است که هراز چندگاهی تلاش می‌کنند با انتشار مطالب توهین آمیز در این نشریه موجی را ایجاد کنند.

مؤمنی عنوان کرد: بسیاری از افراد آزاد اندیش در جهان نسبت به مسائل منتشر شده در نشریه فرانسوی اعتراض می‌کنند چرا که مطالبی در این نشریه منتشر می‌شود، تنها متعلق به ایران نیست بلکه موضوعات جهانی است.

وی ادامه داد: متأسفانه مسئولان وزارت خارجه فرانسه نسبت به این موضوع مثل همیشه موضع تکراری گرفته‌اند و می‌گویند این نشریه یک نشریه مستقل است که این مسئله اصلاً قابل قبول نیست.

کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: بنابراین ما باید در خصوص اهداف بلند مدت و وابستگی‌های این نشریه اطلاع رسانی کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا