باید با ناامن‌کنندگان جامعه و اغتشاشگران برخورد قانونی شود

حجت‌الاسلام قمی:

باید با ناامن‌کنندگان جامعه و اغتشاشگران برخورد قانونی شود

باید با ناامن‌کنندگان جامعه و اغتشاشگران برخورد قانونی شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اغتشاشات و حوادث اخیر، گفت: باید برخورد قانونی و قاطع با ناامن‌کنندگان جامعه و اغتشاشگران صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز (پنجشنبه ۱۷ آذر ماه) در مراسم چهلمین روز شهادت شهید آرمان علی‌وردی که در مسجد ارگ برگزار شد، گفت: امام عصر (عج)، حضرت فاطمه (س) را اسوه حسنه اعلام کرده‌اند و همین تکلیف ما را مشخص می‌کند.

وی بیان کرد: حضرت زهرا (س) در همان صدر اسلام موضع خود را با دشمنان اسلام و حمایت از ولایت مشخص کردند. غیرت، ویژگی تربیتی فرزندان و رهروان آن حضرت است. جهاد تبیین، جهادی دلسوزانه و هنرمندانه است و آن را حضرت فاطمه زهرا (س) برای همه ما مشخص فرموده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اغتشاشات و حوادث اخیر، گفت: باید برخورد قانونی و قاطع با ناامن‌کنندگان جامعه و اغتشاشگران صورت پذیرد. اخیراً هم شاهد بودیم که یکی از قاتلان حافظان امنیت از طرف قوه قضائیه مجازات شد که لازم است از دستگاه قضا تشکر کنیم.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به سخن معروف شهید حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرد: ما ملتی یکپارچه، حضرت زهرایی و حسینی هستیم. ما ملت شهادتیم و عاقبت فرزندان صدیقه طاهره (س)، شهادت است.

در حال تکمیل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا