بازگشت کی روش توهین به این آقاست

Print Friendly, PDF & Email

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: اگر کی روش به تیم ملی فوتبال برگردد، به ما و کسانی که کی روش را بیرون کردند، توهین می شود.

ابراهیم قاسمپور سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت این کمیته اظهار کرد: مسئولان جدید فدراسیون فوتبال هنوز تکلیف کمیته فنی را مشخص نکردند و صحبتی هم با ما نشده که بمانیم یا برویم. البته شاید خودمان در یکی، ۲ روز آینده جلسه‌ای بگذاریم و به جمع بندی نهایی برسیم.

او ادامه داد: مسئول جدید فدراسیون فوتبال که می‌آید، تفکرات جدید دارد و باید دید که او کمیته فنی قبول دارد یا نه!قاسمپور درباره انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من به تاج تبریک می‌گویم، اما سیاست دوگانه در فوتبال کشورمان اعمال می‌شود. اگر به کسی به دلایل مختلف انگ و تهمت زده می‌شود و او کنار می‌رود، چرا صلاحیتش تایید می‌شود و اگر خلافی نکرده چرا با آبرویش بازی کردند؟

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال گفت: ما دلایل خود را برای برکناری اسکوچیچ اعلام کردیم، اما هیئت رئیسه تصویب کرد که اسکوچیچ بماند و اعضای آن باید جوابگو باشند. اصولی که اصول فوتبال را زیرپا گذاشت اکنون باید جواب بدهد. تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم نقطه نظرات خود را درباره سرمربی تیم ملی دارد و او باید تصمیم بگیرد.

او درباره احتمال بازگشت کی روش به تیم ملی فوتبال گفت: کمیته فنی فدراسیون فوتبال به شدت مخالف بازگشت کی روش است. اگر او به تیم ملی فوتبال برگردد، به ما و کسانی که کی روش را بیرون کردند، تو دهنی زده می شود!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا