ورزشی

باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند گفت:عادت دارم که در هر بازی دوست دارم برنده باشم و باخت برایم بی‌معنا است. هندبال گیتی‌پسند در اینده قطعا در کشور و حتی آسیا صحبت خواهد کرد.

کیوان صادقی، پس از پیروزی برابر گیتی‌پسند در هفته نوزدهم لیگ در تقابل هندبالی هم‌شهری‌ها، اظهار کرد: می‌دانستیم سپاهان نوین تیم جوان و باانگیزه‌ای است و فشار از لحاظ روحی روانی برای دو تیم وجود داشت. در نیمه نخست قدر موقعیت‌ها را ندانستیم، اما در نیمه دوم قدر دانستیم و خط دفاعی خوب پوشش دادند.

وی افزود: در هندبال تیمی از قبل برنده نیست و شاید در نیمه نخست اینطور حس کردیم. اینده هندبال دست این جوانان است و به تیم جوان مجید رحیمی‌زاده تبریک می‌گویم.

سرمربی گیتی‌پسند یادآور شد: همیشه یک نیمه اعصابمات را خرد می‌کنند و نیمه دوم جبران می‌کنند. هفته اینده بازی سختی داریم و امیدوارم بتوانیم با پیروزی خودمان را بالا جدول نگه داریم.

صادقی با بیان اینکه عادت دارم که در هر بازی دوست دارم برنده باشم و باخت برایم بی‌معنا است، گفت: از روز اول تمام تلاشمان بر قرارگیری جز تیم‌های بالای جدول بود. از لحاظ امتیازی بالاتر از کازرون هستیم.باشگاه گیتی‌پسند سرمایه‌گذاری کرد و تشکر می‌کنم. به اهدافمان هم رسیدیم و باید جز تیم‌های مدعی باشیم.

او در پایان اضافه کرد: هندبال گیتی‌پسند در اینده قطعا در کشور و حتی آسیا صحبت خواهد کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا