ورزشی

اینزاگی، راضی و خوشحال از عملکرد نراتزوری

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی اینتر از نمایش شاگردانش در دیدار برابر رم و کسب پیروزی بر جالوروسی راضی و خوشحال بود.

به گزارش ایسنا، اینتر در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته هشتم رقابت‌های سری A مهمان رم بود و توانست در ورزشگاه خانگی حریف با یک گل به پیروزی برسد.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی نراتزوری، در این بازی نیمکت‌نشین بود و به بازی فرستاده نشد. لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر، تک گل تیمش را در ورزشگاه المپیک رم به ثمر رساند.

به نقل از اسپورت ایتالیا، سیمونه اینزاگی در نشست خبری پایان بازی گفت: رم یک تیم بسیار خوب و باکیفیت است و از کسب این پیروزی بسیار خوشحالیم. به نظرم بازیکنان اینتر نمایش خوبی در این بازی داشتند. نیمه نخست متوازن بود اما در نیمه دوم ۲-۳ فرصت خوب گلزنی داشتیم و توانستیم یک گل به ثمر برسانیم. بازی‌کردن در ورزشگاه المپیک بسیار سخت است و به همین خاطر این پیروزی بسیار ارزشمند است و باید خوشحال باشیم.

او ادامه داد: ما همواره در خانه عملکرد خوبی داشته‌ایم اما گاهی در بازی‌های خارج از خانه امتیاز از دست داده‌ایم مثل بازی با مونزا و جنوا که مساوی شدیم اما خوشبختانه در این بازی سخت به پیروزی رسیدیم. این پیروزی به آسانی به دست نیامد. به‌خوبی می‌دانستیم که کسب سه امتیاز چقدر سخت است و خوشبختانه به هدفمان رسیدیم.

سرمربی اینتر در پایان به ستایش از کاپیتان تیمش پرداخت و گفت: به نظرم لائوتارو مارتینس برای کسب توپ طلا چیزی کم ندارد. او تنها باید تلاشش را بیشتر کند و به این روند ادامه دهد. لائوتارو هم با آرژانتین و هم با اینتر بسیار خوب کار کرد. به نظرم او یکی از پنج بازیکن برتر حال حاضر فوتبال جهان است و کاملا شایسته این جایگاهی است که در آن قرار دارد. او در سال جاری جزو پنج بازیکن برتر قرار خواهد گرفت.

اینتر با بردن رم ۱۷ امتیازی شد و پس از ناپولی ۱۹امتیازی رده دوم جدول رده‌بندی سری آ قرار گرفت. دیدار هفته بعد این تیم برابر یوونتوس خواهد بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا