ایران کانتین؛ فناوری طراحی و ساخت کانکس‌های مدیریتی لوکس

Print Friendly, PDF & Email

کانکس مدیریتی، نوعی کانکس اداری پیش‌ساخته است که محل استقرار و فعالیت مدیریت یا مدیران یک مجموعه یا مسئولین یک پروژه می باشد. در کانکس مدیریتی انواع فعالیت ها و وظایف مرتبط با مدیریت یک یا چندین مجموعه یا مدیریت پروژه یا نظارت بر یک پروژه صورت می پذیرد.

کانکس های اداری-مدیریتی به لحاظ تجهیزات و امکانات، یک کانکس مجهز و لوکس به حساب می آیند و با طراحی ویژه ساخته می شوند. به طور معمول کانکس های اداری مدیریتی از دکوراسیون داخلی و نمای داخلی زیباتر و با کیفیت بالاتری نسبت به کانکس های معمولی برخوردار می باشند.

کاربرد کانکس های مدیریتی جهت تجهیز انواع کارگاه‌ها یا به عنوان عملیات مدیریت و نظارت یک مجموعه یا پروژه، بسیار زیاد است و از انواع کانکس های کاربردی در دنیای امروز محسوب می شوند. در ادامه این نوشته به بررسی خصوصیات کانکس های اداری مدیریتی، ویژگی ها، قابلیت ها و امکانات و تجهیزات آنها، به طور مفصل خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید!

کاربرد کانکس اداری مدیریتی

همانطور که اشاره شد و از آنجایی که هر مجموعه، کارگاه و یا پروژه در حال ساخت، نیاز به یک اتاق یا واحد مدیریتی جهت انجام فعالیت های مدیران آن دارد، دسته‌بندی کانکس های اداری و مدیریتی کاربرد زیادی در دنیای امروز دارند و همواره مورد استفاده قرار می گیرند.

کانکس مدیریت بحران نمونه ای از کاربرد کانکس مدیریتی است که می تواند جهت امور رسیدگی و مدیریت یک بحران با سرعت ساخته و نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد.

مدیریت پروژه های ساختمانی به ویژه با حضور مداوم در محل آن پروژه، یکی از موقعیت هایی است که نیاز به استقرار کانکس های مدیریتی جهت فعالیت و انجام امور مدیریتی، توسط مدیران آن پروژه را دو چندان می کند.

از کاربردهای دیگر می توان به کانکس مدیریت درمان اشاره داشت که در واقع مکانی پیش ساخته است که جهت انجام امور مدیریتی یک پروژه درمانی در محل مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد.

ابعاد کانکس اداری مدیریتی

کانکس های اداری مدیریتی با توجه به برخورداری امکانات و تجهیزات (انواع میز، صندلی و کمدهای اداری و …) و همچنین لحاظ فضایی مناسب برای فعالیت مدیران، مراجعات پرسنل و … به طور معمول ابعاد بزرگی نسبت به کانکس های معمولی دارند. کانکس های مدیریتی می توانند بر حسب نیاز، به دو صورت یک-تکه و چند-تکه طراحی و ساخته شوند و هر کدام از آنها دارای یک یا چندین واحد یا پارتیشن باشند.

بعضی از کانکس های مدیریتی ، به صورت سالنی و یک تکه طراحی و ساخته می شوند که در واقع به صورت یک اتاق یا سالن پیش ساخته برای انجام فعالیت ها و امور مدیریتی می باشند. ابعاد معمول برای این گونه کانکس ها، ۴×۳ ، ۶×۳، ۱۲×۳ ۸×۴ و … مترمربع می باشد؛ اما ابعاد دیگر هم برای آنها قابل پیاده سازی است.

گاهی کانکس های اداری با امکانات و تجهیزات بیشتری طراحی و ساخته می شوند. برای مثال هر یک از واحدهای سرویس بهداشتی، آبدارخانه، آشپزخانه، اتاق انتظار، راهرو و … می تواند بر ابعاد کانکس نیز مؤثر باشد. بدین منظور، این گونه کانکس ها ، باز هم می توانند با برخورداری از طراحی و ساخت یک-تکه یا چند-تکه، حاوی واحدهای مذکور باشند.

به طور معمول اگر کانکس های اداری مدیریتی در ابعاد خیلی بزرگ و احیاناً دارای طراحی غیر-مستطیلی باشند، به صورت چند تکه ساخته طراحی و ساخته می شوند که برای نصب آن در محل پروژه، هر تکه را جداگانه حمل کرده و سپس در محل، آنها را به هم متصل می کنند. البته کانکس های مدیریتی می توانند در ابعاد کوچکتر، یک تکه نیز ساخته شوند و با این وجود از امکان واحد سرویس بهداشتی نیز برخوردار باشند.

کانکس مدیریتی لوکس

با اینکه کانکس های مدیریتی غالباً به صورت لوکس طراحی و اجرا می شوند، اما می توان آنها را به کانکس های مدیریتی ساده و لوکس، تقسیم بندی نمود. کانکس های لوکس نسبت به انواع ساده آن، از امکانات و تجهیزات به ویژه ظاهری و دکوراسیون شیک تر برخوردارند. در مقابل کانکس های ساده، از امکانات ضعیفتر برخوردار بوده و ممکن است دکوراسیون خاصی نیز برای آنها در نظر گرفته نشود. کانکس های مدیریتی ساده اغلب از گونه کانکس اداری-کارگاهی هستند که اغلب ارزانتر و از امکانات ظاهری ضعیفتری برخوردارند.

کانکس اداری که در تصویر مشاهده می کنید، یک کانکس اداری-مدیریتی ساندویچ پانل ۴۵ متری ساخت شرکت ایران کانتین و با ابعاد دقیق ۷٫۵×۶ متر مربع (دو-تکه) می باشد.

این کانکس دارای دکوراسیون/پوشش داخلی PVC ضد-ضربه، درب ضد سرقت و پنجره های از جنس UPVC با شیشه دوجداره، امکانات سرمایش و گرمایش، کف‌سازی بتن و سرامیک، میز و مبلمان اداری، میز کنفرانس و جلسات، بخش VIP پذیرایی و استقبال میهمانان، روشنایی SMD، دوربین مدار-بسته، تلویزیون و … و همچنین مجهز به پرده‌های لوکس داخلی است.

قیمت کانکس مدیریتی

قیمت کانکس مدیریتی بر حسب مشخصات و ویژگی‌های آن، توسط تیم فروش یک شرکت سازنده کانکس مشخص می شود. ابعاد کانکس مدیریتی، جنس کانکس، نقشه یا پلان کانکس، برخورداری از امکانات واحدهای سرویس بهداشتی، آبدارخانه، آشپزخانه، اتاق انتظار، راهرو و … ، نوع و جنس دکوراسیون داخلی، برخورداری از سیستم سرمایش و گرمایش، نوع پوشش کف کانکس و … هر یک به نوبه خود در قیمت کانکس اداری مدیریتی می توانند مؤثر واقع شوند.

سفارش ساخت کانکس اداری-مدیریتی

برای سفارش ساخت کانکس اداری مدیریتی ابتدا می‌بایست مشخصات و ویژگی‌های آن (به ویژه امکانات و تجهیزات) را به میزان قابل قبولی تعیین نموده و به شرکت سازنده کانکس اعلام نمایید. به علاوه، کیفیت ساخت کانکس، به ویژه کیفیت و استحکام کف‌سازی و اسکلت، عایق‌سازی و لوازم و متریال‌های مورد استفاده، از مهمترین عواملی هستند که در خرید یک کانکس باید به آن توجه نمود. تجهیزات و امکاناتی که برای یک کانکس مدیریتی تعبیه می شوند، می توانند از عواملی باشند که در طراحی و ساخت آنها تأثیرگذار باشد. برای مثال امکانات و تجهیزات واحدهای بهداشتی داخلی، سامانه‌های گرمایش و سرمایش داخلی یا خارجی، نورپردازی‌ها و دکوراسیون، سامانه‌های امنیتی، تجهیزات اتصال به شبکه و اینترنت، سامانه‌های تهویه و … همگی می توانند به نوبه خود در مراحل طراحی، نقشه کانکس و چگونگی ساخت کانکس های اداری پیش ساخته، مؤثر واقع شوند.

معین بودن ابعاد کانکس اداری لوکس، شامل طول، عرض و ارتفاع کانکس، همچنین جنس کانکس (ساندویچ پانلی، فایبرگلاس و …) و میزان برخورداری از امکانات و تجهیزات و در سطحی دیگر، تعداد طبقات و واحدهای کانکس می‌توانند به نوبه‌ی خود در هزینه تهیه کانکس اداری لوکس مؤثر بوده و تا حدودی امر خرید را تسهیل نمایند.

استعلام قیمت کانکس اداری-مدیریتی

قیمت کانکس های مدیریتی بر حسب مشخصات و ویژگی‌های آن، توسط تیم فروش یک شرکت سازنده کانکس مشخص می شود. ابعاد، جنس و پلان کانکس مدیریتی، برخورداری از انواع امکانات و تجهیزات، نوع و جنس دکوراسیون داخلی، کیفیت ساخت  و … هر یک به نوبه خود در قیمت کانکس اداری مدیریتی می توانند مؤثر واقع شوند.

یکی از خدماتی که شرکت های فعال و معتبر در زمینه فروش کانکس و سازه های پیش ساخته به مشتریان خود ارائه می‌دهند و از مراحل ضروری قبل از خرید کانکس نیز محسوب می‌شود، استعلام قیمت کانکس یا استعلام بهای کانکس، به معنای برآورد هزینه، دریافت قیمت حدودی کانکس یا پروژه پیش‌ساخته و همچنین در صورت نیاز، صدور پیش فاکتور بر اساس مشخصات ارسالی و درخواست کتبی استعلام کننده می‌باشد.

استعلام قیمت کانکس مدیریتی می تواند به صورت تلفنی و از طریق تماس با واحد فروش شرکت سازنده کانکس صورت پذیرد که در این صورت یک نوع استعلام فوری و تقریبی به حساب می‌آید. نحوه دیگر استعلام قیمت کانکس (که پیشنهاد هم می‌شود)، از طریق فرم اینترنتی استعلام قیمت کانکس می باشد که شرکت‌های معتبر سازنده کانکس از طریق وبسایت خود در اختیار مشتریان و خریداران کانکس پیش ساخته قرار می دهند. طراحی فرم های مذکور به گونه‌ای است که کاربران، از طریق وارد کردن مشخصات فردی، سازمانی و همچنین مشخصات و ویژگی‌های کانکس مورد نظر، اقدام به استعلام قیمت و در صورت نیاز، دریافت پیش‌فاکتور می نمایند.

کانکس ایران کانتین

کانکس های مدیریتی لوکس (ساندویچ پانل) یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات پیش ساخته می باشد؛ به ویژه آنکه از اسکلت و شاسی محکم، همچنین کف سازی قدرتمند برخوردار باشد. عایق بودن ساندویچ پانل ها در برابر صوت و حرارت و همچنین دوام بسیار زیاد آنها باعث شده است که کانکس از جنس ساندویچ پانل، محبوبیت خاصی را در میان صنعتگران و مشتریان داشته باشد.

کانکس های مدیریتی ایران کانتین از جنس ساندویچ پانل می باشد و در برابر حرارت و صوت عایق می‌باشند. کانکس‌های اداری و مدیریتی این شرکت از نوع مدرن، با کاربری صنعتی بوده و با بهره گیری از طراحی علمی و پیشرفته، کف‌سازی قوی و استحکام زیاد، عمر طولانی را برای خود تضمین می کنند.

کیفیت بالای متریال‌ها و مصالح بکار رفته در کانکس‌های ایران کانتین، کیفیت ساخت و نظارت بر آن، دکوراسیون داخلی و نمای خارجی شیک و لوکس، قابلیت انعطاف‌پذیری در برابر سفارشی سازی مشتریان و … از ویژگی‌های کانکس ایران کانتین می‌باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا