امیر ایرانی: ایران علی رغم تحریم‌ها اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده است فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیام حضور ناوگروه ایران در آب‌های بین‌المللی این است که ایران علی رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده است. به گزارش هشت صبح، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی […]

امیر ایرانی:

ایران علی رغم تحریم‌ها اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده است

ایران علی رغم تحریم‌ها اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیام حضور ناوگروه ایران در آب‌های بین‌المللی این است که ایران علی رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده است.

به گزارش هشت صبح، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران طی سخنانی با گرامی داشت هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی و تبریک هفته بسیج گفت: فرهنگ بسیج از ابتدای انقلاب در دل و جان مردم ایران زمین نهادینه شده و به همین سبک ادامه خواهد داشت و ان‌شاالله بسیجیان با اقدامات خود سیلی‌های محکمی را بر صورت دشمنان خواهد نواخت.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز نیروی دریایی خاطرنشان کرد: امروز نیروی دریایی توانسته است با بهره‌گیری از توانمندی جوانان و دانش‌مندان بومی کشور و همه آنانی که دل و جان و روحشان برای ایران و ایرانی می‌تپد و در خط ولایت همه هم و غم شان بالا بردن پرچم ایران است و استفاده از تجهیزات بومی و تجاربی که در دوران دفاع مقدس به دست آورده در عمق دریاها حضور دائمی و شبانه روزی داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز ناوگان نیروی دریایی راهبردی ارتش در همه پهنه‌های اقیانوسی گسترش پیدا کرده و اسکورت نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری ایرانی را در دستور کار دارد، گفت: در همین روزها دو ناوگروه نیروی دریایی ارتش در فاصله ۱۴ هراز کیلومتری و ناوگروه دیگر در فاصله ۲ هزار کیلومتر دورتر از مرزهای کشور و بیخ گوش دشمنان قسم خورده ایران، مشغول اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش ایرانی هستند تا دشمنان چشم طمع به منافع ملی ما نداشته باشند.

امیر ایرانی با تاکید بر اینکه اجرایی کردن فرامین رهبر انقلاب همیشه در دستور کار نیروی دریایی راهبردی ارتش است، عنوان کرد: آخرین خواسته ایشان از ما این بوده است که نیروی دریایی بسازیم که در شان ملت ایران باشد؛ وقتی شان مردم از ایشان سوال شد ایشان فرمودند که شان ملت بزرگ ایران بی نهایت است.

وی افزود: امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش این افتخار را دارد که از همه ظرفیت‌های علمی و دانشی نخبگان کشور استفاده کند و تجهیزات خودش را تامین کند و محتاج هیچ کشوری نباشد. ما در حوزه دیپلماسی دریایی فرمانی را دریافت کردیم و در راستای آن فعالیت اقیانوسی خود را گسترش دادیم و تا به این واسطه پیام صلح و دوستی همه ایرانیان عزیز را به دنیا ابلاغ کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: وقتی ناوگروه‌های ایرانی در دریاها حضور پیدا می‌کنند، پیامش این است که مردم ایران علی رغم همه توطئه‌ها، تحریم‌ها و تهدیدها اقتدار خود را در بالاترین سطح و با پیچیده‌ترین تجهیزات بومی، در هر نقطه‌ای از کره زمین که آب وجود دارد حفظ کرده و برای این حضور مقتدرانه از هیچ قدرتی اجازه نمی‌گیرد.