سیاسی

ایران خواستار برگزاری فوری نشست فوق‌العاده سازمان همکاری‌های اسلامی شد

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

دانشجو: معاون حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه کشور، با توجه به اهمیت و ضرورت رسیدگی به تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان و همچنین شرایط ویژه مردم در غزه، از سوی جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد داد که نشست فوق‌العاده سران کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی در اسرع وقت برگزار شود.

 

 کاظم غریب‌آبادی، معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه اعلام کرد: ایران بار دیگر حمایت بی‌قید و شرط خود را از آرمان فلسطین و تحقق حقوق غیرقابل انکار مردم فلسطین از طریق تشکیل دولت مستقل فلسطین در تمامی سرزمین‌های اشغالی با پایتختی قدس شریف و عضویت کامل آن در سازمان ملل متحد اعلام می‌کند.»

 

وی ادامه داد: اقدامات تروریستی این رژیم فقط به فلسطین و لبنان محدود نمی‌شود. این رژیم اخیرا به اماکن دیپلماتیک ایران حمله تروریستی انجام داد و همچنین در یک اقدام تروریستی، رهبر حماس را در ایران به شهادت رساند.

 

غریب آبادی افزود: این رژیم تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی است و باید جلوی وحشیگری و جنایات آن را گرفت.

 

 در پایان، معاون وزیر امور خارجه کشورمان، با توجه به اهمیت و ضرورت رسیدگی به تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان و همچنین شرایط ویژه مردم در غزه، از سوی جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد داد که نشست فوق‌العاده سران کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی در اسرع وقت برگزار شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا