ورزشی

اگر زیرساخت‌ها درست نشود، مجبور به انصراف می‌شویم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه دکتر تامین گفت:اگر زیرساخت‌ها تا نیم‌فصل درست نشود و مجبور به میزبانی در شهرهای دیگر باشیم، انصراف می‌دهیم. فوتبال ساحلی رشته مظلومی است.

علی طراح در حاشیه تمرین تیم فوتبال ساحلی دکتر تامین به عنوان تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر این رشته در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: با درخواست نهادهای مختلف فصل گذشته ۲۴ ساعت قبل از شروع لیگ وارد عرصه تیمداری در فوتبال ساحلی شدیم؛ رشته مظلومی است، تمام رشته‌ها زمین و سالن دارند ولی فوتبال ساحلی ندارد. این در حالی است که تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان تیم ملی سال ایران انتخاب شد و گلی که در جام جهانی به ثمر رسید به عنوان گل سال انتخاب شد. 

وی تاکید کرد: در این جوان‌گرایی و بومی‌گرایی را ملاک قرار دادیم، انتظار داریم رسانه‌ها و مسوولان استان اقدام کنند تا فوتبال ساحلی اصفهان در جایگاه مناسب ماندگار باشد. 

مدیرعامل باشگاه دکتر تامین با بیان اینکه بازیکنان این فصل تیم فوتبال ساحلی اکثرا رده سنی امید هستند، ادامه داد: چند هفته اجازه برگزاری مسابقات در تیران را داریم، اما اگر زیرساخت‌ها تا نیم‌فصل درست نشود و مجبور به میزبانی در شهرهای دیگر باشیم، انصراف می‌دهیم. خیلی زشت است که تیم در شهر دیگری میزبانی کند. 

طراح ادامه داد: قول‌های متعددی دریافت و طرح خوبی برای زیرساخت‌ها در نظر گرفته شده است، نور باید درست شود، اداره کل هم باید به ما کمک کند، سازمان لیگ در فصل گذشته نیز با ما همکاری داشته و این فصل نیز تا چند هفته فرصت میزبانی در تیران را داشته است. 

او یادآور شد: در ۲۰ سال گذشته همدلی لازم برای تامین زیرساخت فوتبال ساحلی وجود نداشته است. زحمات زیادی کشیده شده تا با حمایت شهرداری در زمین فعلی تمرین کنیم؛ با همتی که انجام خواهد شد در فاصله دو ماه موفق به فراهم کردن زیرساخت خواهیم شد، امیدواریم شهردار بودجه لازم را در نظر بگیرید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا