ورزشی

اکبرپور: استقلال از نظر ما قهرمان است/ بلانکو تنهاست

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

بازیکن پیشین استقلال گفت: باید بپذیریم استقلال امسال در شرایطی برای قهرمانی می‌جنگید که از ابتدای فصل درگیر حواشی زیادی بود و با وجود اختلاف بین مدیریت و کادر فنی این تیم برای مدت‌ها صدرنشین بود و برای قهرمانی تلاش می‌کرد.

علیرضا اکبرپور در ارزیابی از عملکرد استقلال و این که چقدر شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر را دارد، اظهار کرد: استقلال برابر نساجی امتیاز از دست داد و اکنون در شرایطی قرار دارد که حریفش باید امتیاز از دست بدهد و استقلال نیز بازی برابر پیکان را به برتری برسد تا قهرمان شود. پیکان نیز تیم جوانی است و برای این که سهمیه خود را حفظ و از لیگ برتر نیفتد با تمام توان در این بازی ظاهر خواهد شد تا از استقلال امتیاز بگیرد.

او گفت: استقلال باید برابر پیکان ۳ امتیاز را بگیرد زیرا اگر به تساوی برسد قهرمانی را از دست خواهد داد. انتظار داریم که استقلال بازی آخر را با برد به پایان برساند.

این بازیکن پیشین استقلال در ارزیابی از وضعیت این تیم افزود: استقلال بازی قبل خود برابر گل‌گهر به برتری رسید و الان نیز شرایط خوبی دارد.

اکبرپور تصریح کرد: بازی آخر برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی سخت و مهمی است و سرنوشت تیم قهرمان را مشخص خواهد کرد. هر چند باید بپذیریم استقلال امسال در شرایطی برای قهرمانی می‌جنگید که از ابتدای فصل درگیر حواشی زیادی بود و با وجود اختلاف بین مدیریت و کادر فنی این تیم برای مدت‌ها صدرنشین بود و برای قهرمانی تلاش می‌کرد. این تیم حتی اگر قهرمان نشود از نظر ما قهرمان است.

وی در پاسخ به این پرسش که جواد نکونام یکی از دلایل ناکامی این تیم برای رسیدن به قهرمانی را ضعف داوری عنوان می کند، نظر شما در این خصوص چیست؟ خاطرنشان کرد: وقتی تیمی قهرمان می‌شود اسم تیم قهرمان در آن تاریخ ثبت می‌شود که در چنین سالی استقلال به قهرمانی رسیده است؛ دیگر علت قهرمانی یا ناکامی را بیان نمی‌کنند. بنابراین حتی اگر استقلال به قهرمانی نرسد نباید دنبال مقصر باشیم.

اکبرپور هم‌چنین درباره نقطه ضعف استقلال گفت: ضعف استقلال این است که هافبک‌های استقلال اضافه نمی‌شوند تا دفاع حریف را دور بزنند و وارد ۱۸ قدم شوند و همیشه سعی می‌کنند از طریق شوت بلند به گل برسند. جایی که بلانکو بازی می‌کند تنهاست، در حالی که باید هافبک‌های چپ و راست اضافه شوند تا در ارسال‌ها و پاس‌های عمق قوی‌تر عمل کنند. نه این که تنها منتظر بلانکو باشند که از  قدرت سرش برای گلزنی استفاده کند. امیدوارم برای فصل بعد تیم کاملی بسته شود که برای قهرمانی در انتهای فصل به اما و اگر نیفتیم.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا