اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی/ دستاوردها تبیین شود – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار فقها و حقوقدانان شورای نگهبان مبنی بر اینکه همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند، اظهار داشت: همه مسئولان باید با خدمت صادقانه به مردم، انگیزه حضور آنان در انتخابات را بیشتر و زمینه برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات را فراهم کنند.

وی بیان کرد: مردم ما همیشه در انتخابات حضوری حماسی داشته‌اند و به خوبی این موضوع را مدنظر دارند که حضور پرشور آنان در انتخابات اهمیتی اساسی دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که در افزایش میزان مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی اثرگذار است، آن است که باید دستاوردهای مجلس یازدهم و دولت سیزدهم به خوبی برای مردم تبیین شود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس یازدهم در این مدت اقدامات مهمی انجام داده که بسیاری از این مصوبات به خوبی برای مردم تبیین نشده است و مردم از آن اطلاعی ندارند. همچنین دولت سیزدهم هم در این دو سالی که روی کار آمده، اقدامات مهمی انجام داده است که باید به طور دقیق برای مردم تبیین شود، چرا که مردم از همه این اقدامات خبر ندارند.

فلاحی اظهار داشت: مقام معظم رهبری چندی پیش روی ۴ راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات تاکید فرمودند که لازم است همه دستگاه‌ها در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند. با توجه به موقعیت کشور در عرصه منطقه‌ای و بین المللی، انتخابات اسفند ماه برای ما اهمیت زیادی دارد و مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو بسیار مهم است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز باید به مسئله سلامت انتخاباتی توجه ویژه‌ای داشته باشند و در زمان تبلیغات برنامه‌های خودشان را برای مردم تبیین کنند و اگر در گذشته نماینده مجلس بوده یا سابقه دیگری داشتند، باید عملکرد خود را به خوبی برای مردم تشریح کنند و مقوله سلامت انتخابات را هم مدنظر داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا