انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت داد

Print Friendly, PDF & Email

معاون امور زیارت استانداری خراسان رضوی:

انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت داد

انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت داد

تربت حیدریه ـ معاون امور زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید و این در حالی است که مدعیان آزادی در دنیای غرب افتخار دروغین می‌کنند که مهد آزادی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در راهپیمایی ۲۲ بهمن صبح شنبه که از میدان مسجد جامع با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و آحاد مردم تربت حیدریه برگزار شد اظهار کرد: بدانید ما در مسیر انقلاب دشمنی‌های زیادی داشتیم و داریم و امروز اگر انگلیس و آمریکا در مقابل میهن اسلامی و مردم غیور می‌ایستد ریشه در خوی استعماری و استکباری آنها دارد.

معاون امور زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی به ملت ایران افتخار و عزت بخشید و این در حالی است که مدعیان آزادی در دنیای غرب افتخار دروغین می‌کنند که مهد آزادی هستند ولی کارنامه انتخاباتی خود را ارائه نمی‌کنند.

وی گفت: شعار اصلی انقلاب از سال ۵۷ تا به امروز یک جمله بیش نبود و آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد تصریح کرد: یکی از راهبردهای انقلاب، اسلامیت این میهن است که در دوران دفاع مقدس، دفاع از سلامت و امنیت بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی شد تا اسلام باقی بماند.

امروز جهاد تبیین در برابر امپراطوری دروغ یک واجب ضروری است

معاون امور زیارت استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: امروز دشمن با امپراطوری دروغ در فضای مجازی به دنبال گسل، اختلاف، شبهه است تا ذهن جوان و نوجوان را از انقلاب و اسلام منحرف کند، بنابراین جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب و نظام یک واجب ضروری است.

وی گفت: آنها هر کجا ایرانی خواست روی پای خودش بایستد در مقابلش ایستادند.

حجت الاسلام گنابادی نژاد تصریح کرد: امپراطوری دروغ حاضر نیست از قرارداد ۱۹۱۹ خودشان که هفت ماه محرمانه با سران وقت ایران مذاکره کرده و ۴۰۰ هزار تومان رشوه دادند سخن بگوید.

معاون امور زیارت استانداری خراسان رضوی افزود: مسئولان کشور آن زمان به انگلیس‌ها تعهد دادند که تمام قراردادها و تصمیمات با نظر مستشاری انگلیس باشد.

وی بیان کرد: در دوره رضاخان ملعون وقتی جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد، ایران اعلام بی طرفی می‌کند اما ارتش انگلیس و شوروی وارد این کشور می‌شوند و رضاخان بدون یک دقیقه مقاومت کشور را تسلیم می‌کند

حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت: عده‌ای قلم به دست مزدور می‌گویند مقابل آمریکا کوتاه بیاییم، هرچند این مقابله مربوط به ایرانی آزاد و مستقل است اما آمریکایی‌ها با اصل اسلام و انقلاب و استقلال ملت‌ها مشکل دارند و در جهاد تبیین محکم و استوار از حقانیت جمهوری اسلامی دفاع کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا