«انقلابی بودن» نخستین شرط نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی است – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن گرامی داشت یاد آیت الله مدرس و روز مجلس، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که مجلس باید مجلسی باشد که بتواند در مقابل زورگویی‌ها و زیاده خواهی و مرعوب کردن و تطمیع‌های قدرت‌های جهانی بایستد و از مصالح کشور دفاع کند

وی با بیان اینکه نخستین شرط نماینده مجلس در کشورمان این است که انقلابی باشد، افزود: نماینده مجلس نباید به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از اخم دشمنان بترسد و مرعوب نشود لذا باید تا فاصله انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه بررسی کرد و بهترین‌ها را به مجلس فرستاد.

ویژگی‌های مرحوم مدرس

امام جمعه آرادان با بیان اینکه امام خمینی (ره) بارها نام مدرس را می‌آوردند، گفت: آیت الله مدرس شخصیتی بود که هیچ عامل ارعاب و تطمیع و فریب‌گری در او اثر نمی‌کرد و با پول و ارعاب و ایجاد فضای وحشت عقب نشینی نمی‌کرد.

شریفی نیا با بیان اینکه همان وقتی که فضا بر ضد آیت الله مدرس متشنج شده بود، ایستادگی کرد و حرف خودش را زد، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) از جمله مهمترین ویژگی نماینده مجلس و خبرگان انقلابی بودن است.

وی با بیان اینکه امسال سال انتخابات است و همه وظیفه داریم که چشم‌ها را باز کرده و دیدهایمان را وسعت ببخشیم تا آرمان‌ها و ویژگی‌ها و ملاک‌ها را بهتر ببینیم، افزود: آینده چهار ساله کشور در گرو انتخاب مردم دارد و این نشان از اهمیت انتخابات دارد.

رئیسی خزانه خالی را تحویل گرفت

امام جمعه آرادان با بیان اینکه مردم ما با سختی معیشت روبرو هستند و حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند که باید معیشت مردم درست شود زیرا تا زمانی که معیشت درست نشود، خدمات دولت دیده نمی‌شود، اما موضوع انتخابات، مسئله سرنوشت ساز سال‌های آتی است.

شریفی نیا با بیان اینکه دولت خدمات خوبی را ارائه می‌کند و دولتمردان به صورت هفتگی به نقاط مختلف کشورمان سفر می‌کنند تا مشکلات را کاهش دهند، گفت: نباید فراموش کرد که دولت سیزدهم، خزانه خالی را تحویل گرفت اما در این دو سالی که دولت رئیسی به روی کار آمده شاهد هستیم که اقدامات خوبی صورت گرفته تا جایی که برای مثال در تابستان‌ها دیگر شاهد قطعی برق نیستیم.

وی با بیان اینکه در بحث هسته‌ای غنی سازی ۶۰ درصد را در صورتی امروز در دولت سیزدهم شاهد هستیم که در دولت قبل غنی سازی به زیر پنج درصد رسیده بود، گفت: در دولت رئیسی از عقب نشینی در برابر آمریکا با هر اخم ترامپ و اوباما، خبری نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا