استان ها

انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه بهره‌وری در استان کرمان – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، علی بیگ‌زاده صبح چهارشنبه در جلسه کمیته بهره‌وری استان و اهمیت آن، اظهار کرد: باید یک سوم از رشد اقتصادی کشور از مسیر بهره‌وری عملیاتی شود.

وی، ارتقا زیرساخت‌ها را در راستای افزایش بهره‌وری اعلام و بیان کرد: از خدمات ارزشمند دولت شهید آیت‌الله رئیسی، فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه راکد بود که امیدواریم در دولت جدید با همین روند پیش رود.

بیگ‌زاده تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی حداکثر تا یک هفته آینده، برنامه‌های خود در حوزه بهره‌وری را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان جهت جمع‌بندی و هماهنگی اعلام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، همچنین استفاده از توان علمی دانشگاه‌های استان را در قالب تفاهم نامه بهره‌وری استان، مورد تاکید قرار داد.

محمدرضا وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: در ابتدای سال، ۱۶ برنامه برای رشد اقتصادی استان تهیه و تدوین و به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از این برنامه‌ها مرتبط با بهره‌وری هستند، ۱۲ برنامه پیشران و اولویت‌دار بهره‌وری استان تدوین و به سازمان برنامه و بودجه ارائه شده است.

وحیدی تصریح کرد: سایر دستگاه‌های اجرایی نیز باید یک تا سه برنامه در خصوص بهره‌وری در دستگاه خود مشخص کنند که رضایتمندی ارباب رجوع را نیز داشته باشد.

یادآوری می‌شود: تفاهم نامه سه جانبه میان استانداری کرمان، دانشگاه شهید باهنر و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با هدف توسعه بهره‌وری و شاخص‌های آن در دستگاه‌های اجرایی، عمومی و اقتصادی منعقد شد.

همچنین از اهداف دیگر این تفاهم نامه؛ بسترسازی اثربخش و تقویت ارتباط و گسترش همکاری‌های مشاوره‌ای، علمی، آموزشی و پژوهشی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا