مجلس

ان‌شاءالله شاهد مشارکت پرشور مردم در انتخابات خواهیم بود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه روز (چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳) این شورا، اظهار کرد: دیروز عید سعید غدیر خم بود و عاشقان و ارادتمندان امیرالمومنین حضرت علی (ع) در سراسر ایران اسلامی برای بزرگداشت این عید با عظمت تلاش کردند.

وی افزود: این تلاش‌ها شایسته تقدیر است و همچنین این گستردگی حضور مردم در این مراسم نشان از تعلق خاطر مردم به اعتقادات و آموزه‌های دینی دارد.

قدردانی از تلاش‌های رئیس دستگاه قضا

دبیر شورای نگهبان همچنین فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی (ره) را گرامی داشت و گفت: زحمات مدیران و کارکنان پرتلاش قوه قضائیه به ویژه جناب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس محترم قوه قضائیه را قدر می‌نهیم.

وی ابراز امیدواری کرد که در نتیجه این مجاهدت‌ها، شاهد گسترش عدالت و ریشه‌کن شدن فساد در جامعه باشیم.

آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: عدالت در قانون اساسی جمهوری اسلامی و نیز در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جایگاهی ممتاز و رفیع دارد و این جایگاه برجسته باید در حرکت کلی کشور لحاظ شود.

مردم‌سالاری دینی حاصل مجاهدت امام است

دبیر شورای نگهبان در خصوص انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری که روز جمعه ۸ تیر برگزار خواهد شد، تاکید کرد: مردم شریف ایران اسلامی در ایام تبلیغات انتخاباتی با شعارها و برنامه‌های نامزدهای محترم آشنا شده‌اند و ان‌شاءالله با مشارکت پرشور و آگاهانه خود حماسه‌ساز خواهند شد.

وی در پایان گفت: مشارکت مسئولانه و آگاهانه در انتخابات، در واقع به جای آوردن شکر نعمت بی‌بدیل نظام مردم‌سالاری دینی است که حاصل مجاهدت امام و مجاهدان مخلصی است که برای استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران از جان خویش گذشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا