استان ها

انجام وظایف ذاتی دستگاه‌ها جزو معروفات اصلی در جامعه است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی مؤمن در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و کمیته صیانت از حجاب و عفاف اداره کل آموزش و پرورش استان در این زمینه اظهار کرد: ما از مجموعه‌های اداری انتظار داریم که به وظایف و امورات قانونی خود عمل کنند. این همان معروفاتی است که موجب می‌شود تا در جامعه شاهد شرایط مناسب باشیم.

وی ادامه داد: اجرای دوره‌های آموزشی ویژه عموم جامعه از سوی ستاد آغاز شده و امیدواریم در این حوزه شاهد استقبال مناسب مردم باشیم چراکه تنها با آموزش و یادگیری می‌توانیم در زمینه‌های مختلف امر به معروف کنیم.

حجت الاسلام مؤمن افزود: برخی اشکالات در مجموعه‌های اداری و دستگاه‌های اجرایی مشاهده می‌‎شود که بایستی توسط همان مجموعه‌ها پیگیری و اصلاح شوند، این مفهوم امر به معروف است و باید نسبت به اجرای دقیق چنین موضوعاتی دقیق و توجه کافی انجام پذیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: با همکاری و همراهی مناسب آموزش و پرورش در استان، شاهد هستیم که اقدامات خوبی در موضوعات مختلف مبتلابه این مجموعه انجام شده و در آینده نیز امیدواریم همچنان شاهد تحقق چنین موضوعاتی باشیم.

حجت الاسلام مؤمن اظهار کرد: تبیین واقعیت امر به معروف و نهی از منکر بایستی در سطوح مختلف جامعه به ویژه مدارس که برای خانواده‌ها نیز حائز اهمیت است، اجرایی شود و امیدواریم در این زمینه برنامه‌ها و کلاس‌های مناسب توسط آموزش و پرورش اندیشیده شود.

وی گفت: شناخت راه‌های درست مطالبه گری از مسئولان، بهینه سازی شرایط خدمت به مردم و نیز یافتن راهکار مناسب برای خدمت جزو اموراتی است که باید به جامعه هدف آموزش داده شود تا در آینده شاهد حضور افراد مطالبه گر و قانون مدار در سطح جامعه باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا