در صحن مجلس مطرح شد؛ انتقاد یک نماینده از پرداخت کامل پول خودرو پیش از قرعه‌کشی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وجه شرعی و قانونی اینکه گفته‌اند مردم باید ابتدا به صورت کامل پول اتومبیل را به حساب واریز کنند، سپس در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند، روشن نیست. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا […]

در صحن مجلس مطرح شد؛

انتقاد یک نماینده از پرداخت کامل پول خودرو پیش از قرعه‌کشی

انتقاد یک نماینده از پرداخت کامل پول خودرو پیش از قرعه‌کشی

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وجه شرعی و قانونی اینکه گفته‌اند مردم باید ابتدا به صورت کامل پول اتومبیل را به حساب واریز کنند، سپس در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند، روشن نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: متأسفانه ردیف مختص معلولان در لایحه بودجه ادغام یا حذف شده است که توقع می‌رود این موضوع در کمیسیون تلفیق بودجه مورد رسیدگی قرار گیرد و جبران شود.

وی بیان کرد: اخیراً شرکت گاز غیر از افزایش قیمت، جرایمی را برای مصرف کنندگان گاز خانگی در نظر گرفته است که وجه قانونی آن روشن نیست. امیدوارم سازمان بازرسی به این موضوع ورود پیدا کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس با اما و اگر مواجه است، تاکید کرد: بخش‌های مختلف باید در یک اتاقی بنشینند و تصمیمی واحد در این زمینه بگیرند، چرا که تصمیمات متناقض مردم را آشفته کرده است.

سلیمی ادامه داد: وجه شرعی و قانونی اینکه گفته‌اند مردم باید ابتدا به صورت کامل پول اتومبیل را به حساب واریز کنند، سپس در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند روشن نیست.

وی با انتقاد از تصمیم اخیر بانک مرکزی درباره شرایط خرید ۵ هزار یورو از صرافی‌ها، تاکید کرد: مشخص نیست که پرداخت ۵۰۰۰ یورو به هر نفر بر چه مبنایی است. ما به دولت قبل به خاطر پول پاشی و طلا پاشی انتقاد داشتیم و چرا برخی از تصمیم گیران دقیقاً جا پای دولت قبل می‌گذارند؟

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پیوست‌های معاهده شانگهای در اختیار مجلس قرار داده شود.