سیاسی

انتقاد جلیلی از دولت فعلی: قصه چای دبش به این خاطر رخ داد که انضباط مالی را جدی نگرفتند

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

انتقاد جلیلی از دولت فعلی: قصه چای دبش به این خاطر رخ داد که انضباط مالی را جدی نگرفتندنامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:  قصه چای دبش به این خاطر رخ داد که انضباط مالی را جدی نگرفتند.

 

 «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه “بامردم”به ذکر مثالی دیگر پر داخت و بیان کرد: مثال دوم را در گازهای همراه نفت می زنم. در سال ۱۴۰۱بیش از ۱۸میلیارد متر مکعب گاز همراه، سوخت. حدود دو فازپارس جنوبی! در حالیکه همین یک قلم می تواند ۴ میلیارد دلار ارزآوری برای کشور داشته باشد. مثال مهم دیگر که در مورد انضباط مالی یا حساب کتاب میشود ذکر کرد مسئله بودجه ارزی است. قصه چای دبش چرا پیش آمد؟ چون انضباط مالی در طی سالها جدی گرفته نشده بود.

 

جلیلی از اولویت قراردادن انضباط مالی در دولت خود خبر داد و بیان کرد: اگر انضباط مالی در “اولویت”، تکرار میکنم “در اولویت” دولت قرار بگیرد برکات بسیار بزرگی به دنبال خواهد داشت. و من این را اولویت جدی دولت خودم قرار خواهم داد. اگرچه مخالفت ها و سروصدای زیادی را ایجاد خواهد کرد اما مزه آن را همه مردم خواهند چشید. در دولت سایه درباره فهرست اولویت های انضباط مالی کارکرده ایم و برنامه مشخص داریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا