انتقاد از کشمکش مجلس و دولت
بیژن مقدم گفت: درگیری و کشمکش بین قوا هیچ وقت مطلوب نبوده است و در همه دورهها درگیری بین قوا آسیبزننده بوده است.
بیژن مقدم گفت: درگیری و کشمکش بین قوا هیچ وقت مطلوب نبوده است و در همه دورهها درگیری بین قوا آسیبزننده بوده است.