شهری

انتظار داریم دولت چهاردهم جایگاه قانونی شوراها را اجرایی کند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج سلیمان زاده نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها در نشست جمعی از شوراییان که با حضور مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب برگزار می‌شد، گفت: امروز نفسی تازه در ایران دمیده شد و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی که با درایت رهبری انجام شد، راه تازه‌ ای برای توسعه کشور گشود.

وی افزود: اما مردم ایران مظلوم واقع شدند و شعارهایی که داده شده عمل نشده است و امیدوارم با روی کار آمدن دولت چهاردهم این وعده‌های روی زمین مانده اجرایی شود.

وی تصریح کرد: شوراها منتخبین و معتمدین مردم هستند اما اختیاراتی که در قانون اساسی به این نهاد مردمی داده شده است، اجرایی نشده و معطل مانده است. از این رو انتظار داریم دولت، شوراها را کنار خود ببیند. همانطور که دکتر پزشکیان در جمع شوراییان آذربایجان شرقی اظهار کردند شوراها ظرفیتی غیر سیاسی است و می‌تواند برای کشور مفید باشد.

سلیمان زاده اظهار کرد: خرد جمعی مهم است و باید شوراهایی که هر روز توسط سایرین ضعیف‌تر می‌شوند، تقویت شوند و از دولت چهاردهم انتظار داریم جایگاه شوراها در قانون را اجرایی کنند.

نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: ظرفیت شوراها به ویژه شورای عالی استان‌ها در کشور بالاست و دولت اگر از این ظرفیت استفاده کند موفقیت‌های چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا