مجلس

انتخاب وزرا بر اساس رهنمودهای رهبری باشد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

حمیدرضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار تاکید داشتند که مسئولیت نمایندگان مجلس و رئیس‌جمهور منتخب برای تعیین هر چه زودتر کابینه بسیار سنگین است.

وی ادامه داد: همچنین ایشان معیارهایی را مطرح فرمودند که توصیه ما به رئیس جمهور آن است که در انتخاب و معرفی وزرای پیشنهادی خود به مجلس شورای اسلامی، معیارهای مورد تاکید مقام معظم رهبری مانند امین، صادق و متدین بودن افراد را مدنظر قرار دهد و مجلس هم در جلسات رأی اعتماد این موارد و معیارهای مورد توجه رهبر انقلاب را لحاظ خواهد کرد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانات بسیار مفصلی درباره ارتباط بین مجلس و دولت داشتند و تاکید کردند که مجلس و دولت و به صورت کلی همه قوا باید یک‌صدا باشند. مجلس هم حتماً اینگونه خواهد بود و همه تلاش خود را برای موفقیت دولت و رئیس جمهور جدید به کار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارگروه‌هایی برای بررسی گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌ها تشکیل شده است که امیدواریم برآیند آن معرفی وزرایی قوی، مؤمن و کاربلد به مجلس باشد.

گودرزی در ادامه تاکید کرد: حوزه تخصصی بنده وزارت کشور است و انتظار داریم فردی به عنوان وزیر کشور به مجلس معرفی شود که استفاده از بدنه وزارت کشور را مورد توجه قرار دهد. در حوزه وزارت کشور افراد کاربلد و دلسوز زیادی داریم که باید مورد توجه قرار گیرند و امیدوارم فردی توانمند برای تصدی وزارت کشور به مجلس معرفی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا